4 md killing som mlugter af OST!
Fra : Freedom

Dato : 28-09-02 19:38

Hej jeg har lige fået en meget sød 4 md killing han som lugter slemt af ost,
er der nogle der har oplevet det og ved hvad det er? Jeg husker min gamle
hankat lugtede sådan før han blev kastereret, men dette er kun en killing,
det er en perser!

;))

Iben

Fra : Camilla Baird

Dato : 28-09-02 19:39

On 28/09/2002 20:38, in article
3d95f71b$0$84679$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "Freedom"
<freedom@hotmail.com> wrote:

> [...]
> hankat lugtede sådan før han blev kastereret, men dette er kun en killing,

Jeg ville tage ham til dyrlægen - det lyder mærkeligt...
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Freedom

Dato : 28-09-02 19:48

"> Jeg ville tage ham til dyrlægen - det lyder mærkeligt...
> --
> Camilla Baird
> Primpraus Korater http://www.korat.dk
> mail@korat.dk

;))) Jeg har fundet ud af hvad det er;)) han lugter af den mad han spiser;))
i hovedet da han ju har helke hovedet ned i madskålen;) Vi skal vist finde
en anden type madskål, er der nogen som her et forslag til en perser madskl?

Iben

Fra : Camilla Baird

Dato : 28-09-02 19:52

> [...]
> en anden type madskål, er der nogen som her et forslag til en perser madskl?

Hvad spiser han da? Ost? Jeg mener, mine katte har da også hele hovedet nede
i deres skål, men de lugter da ikke af ost... Er de dåsemad eller tørfoder
han spiser?

Fra : Freedom

Dato : 28-09-02 21:01

> [...]
nede
> i deres skål, men de lugter da ikke af ost... Er de dåsemad eller tørfoder

Det er tørfoder og det er Royale Canin, og ja jeg syntes det lugter lidt af
OST;)

Iben

Fra : Pia J

Dato : 29-09-02 07:33

Mine killinger lugter også af tørkost og kattesand i forskellige ender - og
de er endda ikke langhårede. Jeg lever med det

:Pia

Fra : Freedom

Dato : 29-09-02 08:22

Hej, ja det er jeg vist også nødt til;)) Jeg troede bare der var noget
galt!!!

Iben:)