MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Skal man bruge en 'activation key' når man~
Fra : Thomas Hjort

Dato : 28-09-02 17:01

For så kan det være jeg får et problem, da winXP var installere på min
computer da jeg købte den (Aldi PC Medion) og jeg mener ikke at kunne huske
at jeg nogen sinde har tastet en key ind eller set en nogen steder.

Mvh Thomas

Fra : Preben Andersen

Dato : 28-09-02 17:13

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
huske
> at jeg nogen sinde har tastet en key ind eller set en nogen steder.

Der findes et lille program, der kan vise dig din key, det hedder
viewkeyxp.exe, det fylder 32k. Prøv at lede efter det på www.google.com.

mvh
Preben

Fra : Thomas Hjort

Dato : 28-09-02 17:38

"Preben Andersen" <pran@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> huske
>
> Der findes et lille program, der kan vise dig din key, det hedder

Tak for det. Jeg fandt dette link, hvor der ligger en masse programmer
omhandlende SP1 og SP2
http://www.etplanet.com/downloads/application.shtm

Mvh Thomas

Fra : Thomas Hjort

Dato : 28-09-02 17:46

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "Preben Andersen" <pran@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for det. Jeg fandt dette link, hvor der ligger en masse programmer
> omhandlende SP1 og SP2
> http://www.etplanet.com/downloads/application.shtm

Hmmm. Jeg er ikke så sikker på det site alligevel. Fandt en pornodialer
blandt links'ne!

Mvh Thomas

Fra : Thomas Hjort

Dato : 28-09-02 17:52

> "Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Hmmm. Jeg er ikke så sikker på det site alligevel. Fandt en pornodialer
> blandt links'ne!

Her er et der er bedre: http://fubarfish.recongamer.com/
Gav dog den samme kode.

Mvh Thomas

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 28-09-02 20:25

> [...]
kunne huske
> at jeg nogen sinde har tastet en key ind eller set en nogen

Nej du skal ikke bruge din key for at opgraderer ti SP1.

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk/
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me og XP.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-09-02 12:08

Du tænker på en CD key. Aktivering er noget andet.
Nej du skal ikke bruge den ved installation af service packs.
Du skal bruge den hvis du får behov for at skulle geninstallere
Windows XP.
Kik i det der fulgte med. Der burde være en gul seddel hvor det står
på.

On Sat, 28 Sep 2002 18:01:27 +0200, "Thomas Hjort"