MS Windows
briani 27239
Kan ikke instalere Internet Explorer 6,0
Fra : Gunnar Grooss

Dato : 28-09-02 15:59

Hej
Jeg har forsøgt mig med de forskellige anbefalinger af at installere de
forskellige opdateringer til OE 6,0, og Internet explorer 6,0. Nu er jeg
havnet i den klemme at opdateringerne OE 6,0 er lykkedes men den vil ikke
godt Installere explorer 6,0, den skriver det lykkedes desværre ikke selvom
du har alle de nødvendige filer. Der til så godt, men nu kommer OE med en
fejl -195 - som Microsoft omtaler som en fejl der opstår nå OE bliver
opdateret og den kan kun afhjælpes ved at Installere IO 6,0. Hvis I forstår
hvad jeg mener.Det er altså opstået fordi jeg har hentes deres opdaterings
pakker / sikkerheds pakker. Så vidt jeg ved kan de ikke afinstaleres igen.
Er der et godt råd, eller kun formatering.
Gunnar

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 28-09-02 16:01

Jeg glemte at skrive det drejer sig om Win ME
Gunnar

Fra : \(7000\) DHS

Dato : 28-09-02 16:28

Kan du ikke bruge ME`s gendannelsesystem og vælge en dato for 14 dage side
eller noget i den stil?

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 28-09-02 17:34

> Kan du ikke bruge ME`s gendannelsesystem og vælge en dato for 14 dage side
> eller noget i den stil?
>
> Dennis
Tak for forslaget, men det hjalp ikke.
Gunnar

Fra : Morten

Dato : 29-09-02 21:34

[Snip]
> [...]
> pakker / sikkerheds pakker. Så vidt jeg ved kan de ikke afinstaleres igen.
> Er der et godt råd, eller kun formatering.

Prøv at reparere IE på følgende måde:
http://www.wintip.dk/artikler/rep_ie.htm

Virker det ikke, kan du samme sted rulle tilbage til forrige udgave, som
du så kan forsøge at opdatere igen.
Har du rullet tilbage for at opdatere igen, bør du for en sikkerheds skyld først slette
de gamle installationsfiler til IE-opdateringen, som jeg ikke lige kan huske hvor
ligger på en ME-udgave.

Mvh.
Morten