MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
HP scanner+ XP+software
Fra : Sorensen

Dato : 28-09-02 15:35

Jeg står og mangler noget software til min Hewlett-Packard 3300C scanner,
som kan køre under winXP-pro.
Hvad skal jeg bruge og hvor henter jeg det.

Ib

Fra : M.N.

Dato : 28-09-02 15:59

"Sorensen" <ibib@soerensen.tdcadsl.dk> wrote in message
> Jeg står og mangler noget software til min Hewlett-Packard 3300C scanner,
> som kan køre under winXP-pro.
> Hvad skal jeg bruge og hvor henter jeg det.

Et godt gæt er vel på HP's hjemmeside? www.hp.com

Mogens

Fra : Tom Christensen

Dato : 28-09-02 16:18

Prøv http://thenew.hp.com/country/us/eng/drivers.html
--
venlig hilsen
Tom Christensen

(fjern nomail- hvis du vil skrive til mig)

Fra : Sorensen

Dato : 28-09-02 16:23

Jeg har prøvet at henet på www.hp.com, men synes ikke at finde det jeg
søger. Der står at det ikke er tilgængelig.

Ib

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 28-09-02 16:34

"Sorensen" <ibib@soerensen.tdcadsl.dk> skrev:
> Jeg har prøvet at henet på www.hp.com, men synes
> ikke at finde det jeg søger. Der står at det ikke er
> tilgængelig.

Version 3.03:
<http://shor.ter.dk/534580549> 54.12MB

Version 3.02:
<http://shor.ter.dk/401937284> 680KB

Det ser ud til ovenstående kun supporterer USB,
men sådan en scanner bruger vel også USB port.

Begge links er testet og virker fint her.

Mvh.
Mikael

Fra : Sorensen

Dato : 28-09-02 16:52

Jeg har prøvet at installere den store fil, men får fejl på den hver gang,
jeg prøver at starte den.

Ib

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@"FJERNES"pc.dk> skrev i en
meddelelse news:3d95cbcb$0$32529$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 28-09-02 16:56

"Sorensen" <ibib@soerensen.tdcadsl.dk> skrev:
> Jeg har prøvet at installere den store fil, men får fejl på
> den hver gang, jeg prøver at starte den.

Hvad med den lille?

Mvh.
Mikael

PS.
Prøver lige at hente og installere den store fil.

Fra : Sorensen

Dato : 28-09-02 17:01

Har ikke prøvet den lille, men ellers er der vel også nogle alternative
software programmer, som kan bruges.
Men hvilke???.

meddelelse news:3d95d10f$0$32555$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 28-09-02 17:22

"Sorensen" <ibib@soerensen.tdcadsl.dk> skrev:
> Har ikke prøvet den lille, men ellers er der vel også
> nogle alternative software programmer, som kan
> bruges.
> Men hvilke?

Jeg mener PaintShop Pro kan håndtere scannere!?!
<http://www.jasc.com/download_4.asp>

Jeg kan ikke forstå du har problemer med

Version 3.03:
<http://shor.ter.dk/534580549> 54.12MB

Den virker perfekt her, er du sikker på du har plads
nok der hvor du pakker den ud inden installering?
Den pakker jo setup-filerne ud i C:\sj650 inden
installation og installerer automatisk i
C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP PrecisionScan
bagefter.

Hvilken fejl får du?

Mvh.
Mikael