Bøvl med GPL....
Fra : Martin Petersen

Dato : 28-09-02 14:22

Hej!

Jeg har for nylig købt GPL...

Installerede det så i dag. Installationen kommer med en melding om at
wininet.dll (eller deromkring), ikke kunne installeres. Desuden brokker
den sig over at activemovie skal afinstalleres for at installere en
nyere version (jeg kan ikke forestille mig, at den version der er på
cd'en er nyere end hvad jeg har på computeren). Når alt dette er
overstået kan jeg ikke køre spillet. Den hopper bare tilbage til
skrivebordet.

Når jeg så patcher spillet til nyeste version, brokker den sig over at
cd'en ikke sidder i drevet (hvilket den gør).

Det kan da ikke være rigtig at jeg skal bruge en no-cd patch på et
originalt spil, for at få det til at virke?

Jeg kører WinXP Pro på:

XP1600+
512 DDR
Geforce 4 4200 128 DDR

Er der generelt problemer med GPL og XP?

- Martin

PS: Jeg har tilmed prøvet at følge den installationsguide, der ligger på
www.racesimcentral.com, slavisk uden succes.

Fra : jan larsen

Dato : 28-09-02 15:44

Hej.

Prøv inde i dette forum, der sidder alle gutterne fra gpl, de kan med
garanti hjælpe dig.
http://forum.racesimcentral.com/forumdisplay.php?s=&forumid=10

Venlig Hilsen
Jan Larsen