Skrivning af fil fra applet
Fra : Martin Kristensen

Dato : 28-09-02 14:11

Hej

Måske et dumt spørgsmål, men kan man skrive en fil til den lokale harddisk
via appletvieweren? Man kan svjv skrive en fil til web-serveren som
appletten kommer fra, men kan man i forbindelse med debugging skrive fra
appletvieweren til harddisken?

Indtil videre får jeg bare security exceptions...

/Martin

Fra : Carsten Højgaard

Dato : 28-09-02 16:04

> [...]
> appletvieweren til harddisken?
>
> Indtil videre får jeg bare security exceptions...

Du bliver nødt til at give din applet et digitalt signatur.
Se evt: http://java.sun.com/security/signExample12/

/Carsten