Skærme
Fijala 3554
Nogen der kan hjælpe mig med en driver til~
Fra : Henning Lund

Dato : 28-09-02 14:18

Jeg har erhvervet mig en 17" skærm som hedder HI Vision, bagpå sidder
der en mærkat med følgende tekst P/N:CB1716CL S/N:CEKKU 6847445.
Det skulle ifølge den forrige ejer være en ren digitalskærm, men når jeg
sætter den til Windows XP fremkommer den som en standardskærm, og jeg
aner ikke hvordan jeg finder den rigtige driver der skal bruges til
skærmen, nogen der kan hjælpe?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 28-09-02 14:30

Henning Lund skrev:

> [...]
> jeg sætter den til Windows XP fremkommer den som en standardskærm, og
> jeg aner ikke hvordan jeg finder den rigtige driver der skal bruges

Hvad vil du gerne ponå ved at skifte driver ?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Henning Lund

Dato : 28-09-02 15:13

Søren C. Fischer skrev:

> Hvad vil du gerne ponå ved at skifte driver ?

Jeg vil opnå at få en skærm der virker perfekt.

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 28-09-02 21:37

Henning Lund skrev:

> Jeg vil opnå at få en skærm der virker perfekt.

Jeg er nysgerrig
Hvad er det der ikke virker idag ?

Fra : FINN EGMOSE

Dato : 28-09-02 15:45

Henning Lund <nospam@lund.tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:an4a9u$aajr6$1@ID-138513.news.dfncis.de...
> [...]
> sætter den til Windows XP fremkommer den som en standardskærm, og jeg
> aner ikke hvordan jeg finder den rigtige driver der skal bruges til

Du kan finde drivere til HiVision skærme på www.amitech.dk men godtnok kun
til win95 og 98.Om de også kan bruges under win XP ved jeg ikke.Men
det er nok de nyeste drivere der eksisterer til denne skærm.

Mvh. Finn

Fra : Henning Lund

Dato : 28-09-02 17:09

FINN EGMOSE skrev:

> [...]
> godtnok kun til win95 og 98.Om de også kan bruges under win XP ved
> jeg ikke.Men det er nok de nyeste drivere der eksisterer til denne

Jeg takker for svaret, der var ikke drivere til CB modellen jeg har, kun
til CA modeller.