MS Windows
briani 27239
Program til filoverførsel via parallelkabe~
Fra : Peter Knutsen

Dato : 28-09-02 13:50

Jeg skal overføre en masse filer fra en computer til en anden, via
et specielt parallelkabel. Hvilket program skal jeg bruge til det?
Den ene computer har Windows 95 OSR2 (den anden vil næsten helt
sikkert ha' Windows XP Home). Har jeg noget på harddisken der kan
bruges (jeg synes ikke "Tilbehør" folderen ser lovende ud) eller
skal jeg ud i noget freeware?

Det drejer sig om flere hundrede megabytes, men er altså noget
der kun skal gøres en gang.
--
Peter Knutsen

Fra : Ole Axelsen

Dato : 28-09-02 14:02

"Peter Knutsen" <peter@knutsen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sikkert ha' Windows XP Home). Har jeg noget på harddisken der kan
> bruges (jeg synes ikke "Tilbehør" folderen ser lovende ud) eller

Direkte kabeltilslutning. Hvis det ikke er installeret skal du ind under
tilbehør i Tilfø/fjern programmer og installere det.
Men som jeg har skrevet i svar på dit spørgsmål om kabel, er det meget
nemmere at flytte harddisken mens du kopierer.

--
Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 28-09-02 14:09

Peter Knutsen wrote:
> [...]
> skal jeg ud i noget freeware?
>
> Det drejer sig om flere hundrede megabytes, men er altså noget

Du kan enten benytte dig af direkte kabeltilslutnign som findes i
Windows 9x eller også benytte et dos-baseret program som f.eks.
fastlynx, hvis du kan finde det et sted på nettet.

--
ahw