MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvordan opdateres XP
Fra : Kamran Sarwar

Dato : 28-09-02 13:47

Hej,

Jeg har lige gen-installeret Winxp på 2 af mine bærbare. På den ene maskine
trykkede jeg på windowsupdate knappen og blev på updatehjemmeside
præsenteret for alle akkumulerede winxp updates som jeg så installerede.

Men den anden maskine, den får at vide på updatehjemmesiden følgende: "Der
er i øjeblikket ingen tilgængelige updates".

Hvordan kan det nu gå til? Jeg har prøvet løbende over flere dage, for at
udelukke, at det ikke bare var update siderne som var "nede". Er der noget
sted man kan hente disse updates separat og installere dem uden om
updatesiderne? Er der en setting der kan overrides så update funktionen igen
virker normalt? For ellers må jeg jo til at geninstallere xp.

mvh

Kamran

Fra : Edmund

Dato : 28-09-02 19:59

Kamran Sarwar wrote:
> [...]
> dem uden om updatesiderne? Er der en setting der kan overrides så
> update funktionen igen virker normalt? For ellers må jeg jo til at

Inde på windows update skal du gøre update personlig. så får du adgang
til at downloade fra update katalog

Har du prøvet at undersøge om linket er det samme på begge maskiner

--
Mvh Edmund