Hvem kan unlock mine mobi'er?
Fra : Hozoi

Dato : 23-02-01 21:18

Er der nogen omkring Østjylland, som kan unlock Nokia 3210 og evt. Ericsson
A2618s for mig, og hvad skal det koste? Nu skal det jo helst være en, som
har rimelig styr på det, så telefonerne ikke låser helt...

Mvh.
Thomas

Fra : Holten

Dato : 23-02-01 21:30

> [...]
>A2618s for mig, og hvad skal det koste? Nu skal det jo helst være en, som
>har rimelig styr på det, så telefonerne ikke låser helt...

Det samme spørger jeg om, her er det blot FYN der har interesse.
Jeg er villig til at betale et mindre beløb for det.

MVH

Holten

Fra : Lasse Laursen

Dato : 23-02-01 23:58

Hej
Jeg kan da godt unlocke jeres mobiler....
I skal bare være villige til at sende dem til Aalborg.

Venlig hilsen Lasse
Webmaster@easysms.dk

p.s jeg sætter også vibrator i m.m. Læs mere på www.easysms.dk

Fra : ZeFFeZ Praetorian

Dato : 24-02-01 00:56

Hvad skal du have for det? for der står intet om unlocking på din side..
med mindre det hører under "mindre reperationer" som er et dødt link...

/ZeFFeZ
Aalborg

--
   ----------- Signature -----------
<|=-=|> ICQ UIN: 14190557 <|=-=|>

Missing an E-mail account for all the spam?
   http://themail.com/ref.htm?ref=2108922
Not Making Money Online?
   http://home1.stofanet.dk/zeffez/
   Http://www.wanna-save.com/default.asp?GuestID=10193144

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 24-02-01 08:26

"Holten" <audi200@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Ericsson
>
> Det samme spørger jeg om, her er det blot FYN der har interesse.
> Jeg er villig til at betale et mindre beløb for det.

Jeg kan godt, hvis I vil sende dem til Herning.
Pris:
Vibrator: kr. 200 + porto.
Spil: kr. 25 + porto.
Unlock kr. 150 + porto.

Samlet kr. 350 + porto.

--
Mvh. Morten Fruergaard, som har disse 2 biler til salg. Tlf.: 21230025
Fiat Uno 70 SXie, '90, grå, 100T km, el-ruder, c-lås, tågelygter, sænket

Fra : Anders Beck

Dato : 25-02-01 23:10

"Morten Fruergaard" <fornavn@efternavn.com> wrote in message
> "Holten" <audi200@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan godt, hvis I vil sende dem til Herning.
> Pris:
> Vibrator: kr. 200 + porto.
> Spil: kr. 25 + porto.
> Unlock kr. 150 + porto.