MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows Lydoptager
Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 28-09-02 11:33

Er det mig der er total idiot eller hvad ?

Jeg kører Windows XP og vil indspille noget musik på den medfølgende
lydoptager, men den giver mig kun lov til at indspille i 60 sekunder.
Hvordan får man lov til at indspille i længere tid ?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-09-02 12:59

"Allan S. Kristiansen" <Allan@ASK-Service.dk> wrote in message
> Er det mig der er total idiot eller hvad ?

Nej*

> Jeg kører Windows XP og vil indspille noget musik på den medfølgende
> lydoptager, men den giver mig kun lov til at indspille i 60 sekunder.
> Hvordan får man lov til at indspille i længere tid ?

Jeg ved ikke hvorfor lydoptageren ikke kan optage længere tid.. Men sådan
har det altid været med lydoptageren i windows...

Prøv Total Recorder. Den kan det meste..... Dog er det ikke Freeware...

Men ellers kig på www.download.com eller www.tucows.com Efter et freeware

* Vil jeg da ikke tro, men kender dig jo ikke

Fra : Svend Emil

Dato : 28-09-02 13:05

> Jeg ved ikke hvorfor lydoptageren ikke kan optage længere tid.. Men sådan
> har det altid været med lydoptageren i windows...
>
> Prøv Total Recorder. Den kan det meste..... Dog er det ikke Freeware...

Jeg kan anbefale Nero Wave Editor.
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Edmund

Dato : 28-09-02 20:17

Allan S. Kristiansen wrote:
> [...]
> lydoptager, men den giver mig kun lov til at indspille i 60 sekunder.
> Hvordan får man lov til at indspille i længere tid ?

Tryk på optageknappen 4 gange så har du fire min. Gem den på
skrivebordet.
Højreklik på denne fil næste gang du vil optage. Husk at optage en uden
lyd i første gang.

Men find et andet optage program, og du vil med garanti blive en
lykkerligere mand.

--
Mvh Edmund

Fra : LarsS

Dato : 29-09-02 15:28

Prøv Messer, freeware
http://www.dago.pmp.com.pl/messer/

/LarsS

Fra : [6800] B. Rosch

Dato : 29-09-02 15:42

LarsS wrote:
> Prøv Messer, freeware
> http://www.dago.pmp.com.pl/messer/

Virker den også i win XP?
Jeg læser den som om den er lavet til win 98

Bjarne
Fjern no spam i mailadresse
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : Edmund

Dato : 29-09-02 16:53

[6800] B. Rosch wrote:

> Virker den også i win XP?

ja

> Jeg læser den som om den er lavet til win 98

Hvor læser du det henne , ud over at versionsnr. er 98

--
Mvh Edmund

Fra : [6800] B. Rosch

Dato : 29-09-02 17:04

Edmund wrote:

> ja
>
> Hvor læser du det henne , ud over at versionsnr. er 98

Det var et nok en blanding af fejllæsning og så datoen for sidste opdatering
som er før XP kom frem

Jeg vil hente det nu, takker

Fra : [6800] B. Rosch

Dato : 29-09-02 17:12

[6800] B. Rosch wrote:

> Det var et nok en blanding af fejllæsning og så datoen for sidste
> opdatering som er før XP kom frem
>
> Jeg vil hente det nu, takker

Har hentet den nu, men hvad gør det at de to hjælpefiler, som skulle hentes
seperatog installeres i programmet ikke længere kan hentes?

Fra : LarsS

Dato : 29-09-02 18:21

"[6800] B. Rosch" skrev:

> Har hentet den nu, men hvad gør det at de to hjælpefiler, som skulle hentes
> seperatog installeres i programmet ikke længere kan hentes?

Hvad er det for hjælpefiler?
Hvis det er "bladeenc.dll and/or lame_enc.dll" du mener så
er det nok at hente Lame, det er den bedste, den bruges for
optagelse direkte i mp3.
Lame-3.92.zip hentes her: http://mitiok.cjb.net/
(Og Lame_enc.dll anbringes i Messer-folder).

/LarsS

Fra : [6800] B. Rosch

Dato : 29-09-02 18:30

LarsS wrote:

> [...]
> optagelse direkte i mp3.
> Lame-3.92.zip hentes her: http://mitiok.cjb.net/
> (Og Lame_enc.dll anbringes i Messer-folder).

Jep det var den, takker igen, men det var først ved 6 forsøg jeg fik lov at
hente den. De 4 første steder bad om password