MS Windows
briani 27239
Oprydning
Fra : Leif Langeskov Pouls~

Dato : 28-09-02 10:30

Start --> Kør --> xxxxxx
ja hvad er det nu lige for et program der kan rydde op i programmerne så de
starter hurtigere?
(Det med byggeklodserne)

--
mvh. leif

Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 28-09-02 11:20

Leif Langeskov Poulsen <leif.poulsen@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d95769b$0$69035$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Start --> Kør --> xxxxxx
> ja hvad er det nu lige for et program der kan rydde op i programmerne så
de

Er det msconfig?

Fra : Dennis Lange

Dato : 28-09-02 11:43

Leif Langeskov Poulsen wrote:
> Start --> Kør --> xxxxxx
> ja hvad er det nu lige for et program der kan rydde op i programmerne
> så de starter hurtigere?
> (Det med byggeklodserne)

Diskdefragmentering.

....mener selve filen hedder defrag.exe

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Flemming Jacobsen

Dato : 28-09-02 11:48

hvis det er Diskdefragmentering så.:
start/programmer/tilbehør/systemværktøjer/Diskdefragmentering
her kan du også se (med højreklik og egenskaber) hvad den
hedder og hvor den ligger, så du kan bruge start/kør/xxxxx
næste gang. §

Mvh

/Flemming

Fra : Leif Langeskov Pouls~

Dato : 28-09-02 12:10

"Flemming Jacobsen" <f.jacobsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> her kan du også se (med højreklik og egenskaber) hvad den
> hedder og hvor den ligger, så du kan bruge start/kør/xxxxx

Nej - det er ikke defrag eller msconfig.
Det er et program hvor der er en animation med nogen byggeklodser der bliver
stablet mens programmet rydder op eller hvad det nu gør.

mvh. leif

Fra : Dennis Lange

Dato : 28-09-02 12:27

> [...]
> Det er et program hvor der er en animation med nogen byggeklodser der
> bliver stablet mens programmet rydder op eller hvad det nu gør.

Nu er det altså ikke for at være på tværs eller noget, men så vidt som jeg
kan se gver du en meget nøjagtig beskrivelse af defrag.

Fra : Svend Emil

Dato : 28-09-02 12:31

> Nu er det altså ikke for at være på tværs eller noget, men så vidt som jeg
> kan se gver du en meget nøjagtig beskrivelse af defrag.

JA, nemlig, det er bare at køre defrag, og så vælge at se "detaljer"!
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Flemming Jacobsen

Dato : 28-09-02 12:47

> "Svend Emil" skrev
> JA, nemlig, det er bare at køre defrag, og så vælge at se "detaljer"!

nemlig sku.! med win9x.

Mvh

/Flemming

Fra : Leif Langeskov Pouls~

Dato : 28-09-02 13:58

> nemlig sku.! med win9x.
>
> Mvh
>
> /Flemming

Hvorfor i h...... er i så påståelige . Det er IKKE defrag. Jeg kender
udmærket det Kryds-og-tværs/Sænke Slagskibe/Regnehæfteside skærmbillede fra
defrag, og som sagt så er det IKKE defrag jeg søger.

mvh. leif

Fra : Svend Emil

Dato : 28-09-02 14:01

> [...]
fra
> defrag, og som sagt så er det IKKE defrag jeg søger.

Okay, men vi gjorde da det bedste vi har lært!!!
Og gjorde det for at være venlige venlige...
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Svend Emil

Dato : 28-09-02 14:02

> Okay, men vi gjorde da det bedste vi har lært!!!
> Og gjorde det for at være venlige venlige...

Ja, nemlig, ikke bare venlige, men DOBBELT venlige
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Henning Lund

Dato : 28-09-02 14:20

Leif Langeskov Poulsen skrev:
> Hvorfor i h...... er i så påståelige . Det er IKKE defrag. Jeg
> kender udmærket det Kryds-og-tværs/Sænke Slagskibe/Regnehæfteside
> skærmbillede fra defrag, og som sagt så er det IKKE defrag jeg søger.

Har du det månedlige?
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Leif Langeskov Pouls~

Dato : 28-09-02 15:30

"Henning Lund" <nospam@lund.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Har du det månedlige?

Jeg ser i hvert fald rødt når DeHerrer bliver ved med at påstå at det drejer
sig om defrag/msconfig

mvh. leif

Fra : Svend Emil

Dato : 28-09-02 15:40

> Jeg ser i hvert fald rødt når DeHerrer bliver ved med at påstå at det
drejer
> sig om defrag/msconfig

Hvorfor det, det er jo det du efterspørger??????

Citat: "ja hvad er det nu lige for et program der kan rydde op i
programmerne så de
starter hurtigere? (Det med byggeklodserne)" Citat slut

Det er defragmentering der gør det!

Men det er alligevel ikke det du mener??
Gå ind i denne computer, højreklik på en af dine diske, funktioner ->
defragmenter ???

Hvis det ikke er det, tror jeg ikke der er nogen der kan hjælpe dig!
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Leif Langeskov Pouls~

Dato : 28-09-02 15:55

"Svend Emil" <svendemil@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> defragmenter ???
>
> Hvis det ikke er det, tror jeg ikke der er nogen der kan hjælpe dig!

Jo der er.
Jeg har fået en mail (Tak) med navnet på det program jeg søgte. Det hedder
walign.exe
"The Winalign.exe and Walign.exe tools optimize the performance of programs
by optimizing a program's executable code "

Se evt. http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;Q191655&

ÆvBæv........

mvh. leif

Fra : Ole C

Dato : 29-09-02 00:30

Leif Langeskov Poulsen skrev blandt andet:

> "The Winalign.exe and Walign.exe tools optimize the performance of
> programs by optimizing a program's executable code "
>
> ÆvBæv........

Selv ævbæv.
Walign.exe har intet med oprydning at gøre

--
vh
Ole C

Fra : Leif Langeskov Pouls~

Dato : 28-09-02 12:44

"Dennis Lange" <dblng2@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> Mvh. Dennis Lange
> -Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Nej, jeg kender godt defrag og msconfig. Dette er en lille animation midt på
skærmen, hvor nogen byggeklodser bliver stablet på samme måde som "siderne"
der flyver når man kopierer filer.
Jeg glemte at skrive at det drejer sig om win 98.

mvh. leif

Fra : Ernst Andreasen

Dato : 28-09-02 15:40

> [...]
>
> --
> mvh. leif
>
> Så vidt jeg kan se er det Fragmentering,
Win 98, som jeg selv bruger.
se venligst skærmprint i dk.binaer.
M:v.h.
E.A.