Anthrax
Fra : Steen

Dato : 28-09-02 09:37

Hej

Er der nogen der kender noget til den nye skive med Anthrax (kvalitet,
besætning etc.)?

De seneste 5-10 år har det ellers været ren nedtur med bandet - ikke siden
Persistence of time er der kommet noget interessant fra dem.

--
©¿©

_/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
Email minus .com
_/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/

Fra : -V-

Dato : 28-09-02 15:18

"Steen" <ctrl-alt-del@softhome.net.com> wrote in message
> [...]
>
> De seneste 5-10 år har det ellers været ren nedtur med bandet - ikke siden
> Persistence of time er der kommet noget interessant fra dem.

Er du ikke lidt hård nu?
Sound of White Noise var sgudda en ok plade.
Indrømmet, de er ikke som i Among the Living-dagene, men vi er vel alle
blevet lidt ældre siden da, ikke?

Har ikke hørt den nye plade, men den er jo også kun en dag gammel...

Hvad er en signeret vinyl-udgave af State of Euphria værd nu om dage?

Læs mere her:

http://www.anthrax.com/nfws.htm

http://welcome.to/bnrmetal --> Anthrax

www.allmusic.com --> Anthrax

-V-

Fra : Steen

Dato : 28-09-02 18:45

Howdy!

Måske, jeg synes bare kreativiteten forsvandt samtidigt med Belladonna.

©¿©

_/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
Email minus .com
_/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 30-09-02 06:48

> Måske, jeg synes bare kreativiteten forsvandt samtidigt med Belladonna.

Vil nu nok give -V- ret i at Sound Of White Noise er en Ok plade. Men også
give Steen ret i, at noget af det gale forsvandt med Belladonna. Som om det
blev mere retlinet, uden at blive helt kommercielt.
Slut med de sindsyge "injuns".

Belladonna var forresten noget af en oplevelse live... Lidt syg i roen...
*GG* Jeg så dem på State Of Euphoria-turen i '89, hvor de virkelig sparkede
røv... Og Suicidal Tendencies var opvarmning... Det var guld!

--

Med Venlig Hilsen
Claus Ellegaard Skytte, 5750 Ringe.

Fra : -V-

Dato : 30-09-02 10:09

"Betina og Claus Ellegaard Skytte" <bces@adslhome.dk> wrote in message

> [...]
sparkede
> røv... Og Suicidal Tendencies var opvarmning... Det var guld!

I det gamle Saga på Vesterbrogade? I was there, man....
Husker stadig (selvom jeg ikke kan *huske* den...) Benantes trommesolo, som
den fedeste, jeg nogensinde havde hørt.

-V-

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 01-10-02 07:03

> I det gamle Saga på Vesterbrogade? I was there, man....
> Husker stadig (selvom jeg ikke kan *huske* den...) Benantes trommesolo,
som
> den fedeste, jeg nogensinde havde hørt.

That's the one!! Ja, den trommesolo har jeg ikke hørt magen til siden...
*Suk* (Gamle minder vælder frem...) Det var dagen før Midtfyns Festival...
Det var en sej uge.

På min tour-shirt står der 28. juni.

Sikke minder.

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 01-10-02 10:24

"Betina og Claus Ellegaard Skytte" <bces@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> *Suk* (Gamle minder vælder frem...) Det var dagen før Midtfyns Festival...

....og dagen før Roskilde Festival. Jeg indtog nemlig også både Anthrax og en
festival i den uge. Men var det virkelig i Saga? Husker det ikke ikke helt -
humøret var vist rimeligt højt på det tidspunkt

--
Jesper Brogaard, Denmark, Europe
(Please do not reply by mail)

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 02-10-02 07:47

> [...]
helt -
> humøret var vist rimeligt højt på det tidspunkt

*GG* Det skulle ha' været i KB-hallen, men var flyttet til Saga. Vi stod
fire mennesker uden for KB-hallen ½ time før (En københavner, 2 halvfulde
svenske tøser og undertegnede, en knægt på 18, der ikke havde været alene i
Kbh før), men missede kun 1 nummer af ST's sæt... Vi tog en taxa til Saga.

Men det var en sjov tid...

Fra : -V-

Dato : 02-10-02 10:53

> [...]
> Kbh før), men missede kun 1 nummer af ST's sæt... Vi tog en taxa til Saga.

OK! Det lyder som en historie fra De Grå sider....
Københavneren og knægten var vel ikke til noget, og så var der dig og de to
halvfulde, svenske tøser tilbage.
Efter koncerten tog I hen til din fætter, som havde en jacuzzi, en stor, rød
lædersofa og et køleskab fyldt med champagne. Eller?

> Men det var en sjov tid...

Det tror jeg gerne, fortæl lige lidt mere af ovenstående.

-V-

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 03-10-02 08:11

> [...]
rød
> lædersofa og et køleskab fyldt med champagne. Eller?

For det første: Jeg er/var knægten... for det andet var svenskerne ikke lige
oplagt til andet end musik, hvilket forresten også var grunden til at jeg
havde brugt ca. 600.- på rejse og billet. Så nej, der kom ikke nogen "grå
sider"-historie ud af den sag.

BTW: Får du for lidt?? Skulle man tro, når man kan få guidet en
koncertoplevelse for livet ind på noget med sex...

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 03-10-02 08:39

Betina og Claus Ellegaard Skytte wrote:
> BTW: Får du for lidt?? Skulle man tro, når man kan få guidet en
> koncertoplevelse for livet ind på noget med sex...

Hmm, jeg kan nu godt se sammenhængen. F.eks. havde jeg ikke svært ved at
tænke på sex til Under Byens koncert for leden.

/Nikolaj

Fra : Troels

Dato : 04-10-02 18:58

> Hmm, jeg kan nu godt se sammenhængen. F.eks. havde jeg ikke svært ved at
> tænke på sex til Under Byens koncert for leden.

Når nu vi snakker om Under Byen, så husk at P3 sender livekoncert med dem
Lørdag kl. 18:10

/Troels

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 04-10-02 22:52

Troels wrote:

> Når nu vi snakker om Under Byen, så husk at P3 sender livekoncert med
> dem Lørdag kl. 18:10

Jeps, har bemærket det, nu hvor P3 Live endelig er begyndt at sende mails
til mig. Jeg skal lige have fundet ud af noget med timed optagelse

Tak for det, iøvrigt.

/Nikolaj

Fra : Peter G

Dato : 03-10-02 13:36

"Betina og Claus Ellegaard Skytte" <bces@adslhome.dk> wrote:

> BTW: Får du for lidt?? Skulle man tro, når man kan få guidet en
> koncertoplevelse for livet ind på noget med sex...

Du har åbenbart aldrig oplevet at få din ryg brugt som midlertidig væg af
en pige og hendes værre halvdel som dyrker tæt-omslynget sex i et
totalt pakket telt til Nick Cave-koncert på Roskilde Festival 2001?

["Og hvorledes bliver jeg så kompenseret for denne traumatiske oplevelse?"]

--
M.v.h. / Kind regards, Peter. Email address works.
Recommended Album Of The Moment:

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 04-10-02 08:37

> Du har åbenbart aldrig oplevet at få din ryg brugt som midlertidig væg af
> en pige og hendes værre halvdel som dyrker tæt-omslynget sex i et
> totalt pakket telt til Nick Cave-koncert på Roskilde Festival 2001?

Nej, men jeg fik et par på låget til en Metal Cross-koncert på Midtfyns
Festival sidst i 80'erne... Men det er vist det tætteste på kropslig
kontakt, jeg har været ved en koncert.
Eller også er jeg bare for optaget af det, der sker på scenen...