'Nitro'-benzin?
Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 28-09-02 09:32

Hvad er det i grunden - og hvad skulle fordelene ved at bruge det være?

Har nogen (her i gruppen!) 'afprøvet' det i praksis??

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-09-02 09:33

"Hans H.V. Hansen" <h2vh@post6.tele.dk> wrote in message
> Hvad er det i grunden - og hvad skulle fordelene ved at bruge det være?

Er det nitrometan (topfuel) du tænker på eller NOx (lattergas)...?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 28-09-02 11:00

Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en
> "Hans H.V. Hansen" <h2vh@post6.tele.dk> wrote in message
>
> Er det nitrometan (topfuel) du tænker på eller NOx (lattergas)...?

> [...]

Jeg tror det er Nitro3000 han tænker på. Jeg har lige fortalt .fritid.bil at
de er overtroiske, og at jeg melder tilbage når jeg har brugt den tankfuld
jeg fylder på i morgen. Der var enkelte der havde fået 25% mere ud af deres
benzin! Det kan jeg også, ikke ved at tanke N3000, men ved at køre
anderledes.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 28-09-02 11:09

KLIP

> [...]
deres
> benzin! Det kan jeg også, ikke ved at tanke N3000, men ved at køre

Vi er også ganske imponerede af de kommende test.

Vi er jo ikke så kloge i d.f.b, så det er godt du skriver sådan som du gør i
d.v.

Hvis du ellers anvender din google, vil du finde at 99% af tåberne i d.f.b
nemlig har udtalt: "det er noget opreklamret lort, dette Nitro3000 samt
Shell V-Power"......

Hr. Bjørn

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 28-09-02 14:26

Bjørn Jørvad <ursusmajor@pFJERNDETTEost3.tele.dk> wrote:
> Hvis du ellers anvender din google, vil du finde at 99% af tåberne i d.f.b
> nemlig har udtalt: "det er noget opreklamret lort, dette Nitro3000 samt
> Shell V-Power"......

OK, så er jeg med!
Jeg mener også at huske, at Shell for nogle år siden lancerede noget,
der hed 'Start 2000' el. lign.?
Det blev vist brat trukket tilbage igen, da det viste sig at have
ødelagt et antal motorer!?

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 28-09-02 14:52

"Hans H.V. Hansen" <h2vh@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg mener også at huske, at Shell for nogle år siden lancerede noget,
> der hed 'Start 2000' el. lign.?
> Det blev vist brat trukket tilbage igen, da det viste sig at have
> ødelagt et antal motorer!?

Hvis det er samme produkt vi tænker på, mener jeg at specielt Opel-motorer
(danske), fik problemer med ventilerne..så ja.

Hr. Bjørn

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 28-09-02 23:33

Bjørn Jørvad <ursusmajor@pFJERNDETTEost3.tele.dk> skrev
cut>>
> Vi er også ganske imponerede af de kommende test.

Der bliver kun èn, og jeg har lovet at besvime, hvis det flytter noget...

> Vi er jo ikke så kloge i d.f.b, så det er godt du skriver sådan som du gør
> d.v.

Nå, jeg vidste ikke at 'i' ikke var så kloge.

> Hvis du ellers anvender din google, vil du finde at 99% af tåberne i d.f.b
> nemlig har udtalt: "det er noget opreklamret lort, dette Nitro3000 samt
> Shell V-Power"......

Til de overtroiske medregnede jeg kun de der mente at finde en større
besparelse.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 29-09-02 00:08

KLIP

> Til de overtroiske medregnede jeg kun de der mente at finde en større
> besparelse.

Hører disse ikke mest til på marketinggangene hos de respektive
olieselskaber..?...

> Der ikke regner med at have gemt sig for omverdenen
> ved at skrive i en anden nyhedsgruppe.

Det har du såmen heller ikke....derfor undrede dit ordvalg mig også...

Hr. Bjørn

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-09-02 09:32

Hans H.V. Hansen skrev:

>Hvad er det i grunden

Hvad?

Nå, du vil have at jeg ska støve rundt på skærmen og gætte hvor
spørgsmålet står? Tak for det.

Det er lattergas (N2O).

>og hvad skulle fordelene ved at bruge det være?

Det er meget sjovere at køre med.

Seriøst: Det giver bilen ekstrem fart på. Det er vist i øvrigt
ikke så længe siden det blev diskuteret her.

--
Bertel

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 28-09-02 14:26

Bertel Lund Hansen <nospam@lundhansen.dk> wrote:
> Hvad?
>
> Nå, du vil have at jeg ska støve rundt på skærmen og gætte hvor
> spørgsmålet står? Tak for det.

Beklager - jeg syntes nok, indlægget var så kort, at der ikke var grund
til at gentage spørgsmålet! :)
> Seriøst: Det giver bilen ekstrem fart på. Det er vist i øvrigt
> ikke så længe siden det blev diskuteret her.

øhm...var det nu ikke noget med _æter_ i benzinen?

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Thomas Demant

Dato : 28-09-02 14:32

> øhm...var det nu ikke noget med _æter_ i benzinen?
Som man kan skimme igennem og se også blev udvidet til lattergas.

--
Thomas

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-09-02 14:41

Hans H.V. Hansen skrev:

>Beklager - jeg syntes nok, indlægget var så kort, at der ikke var grund
>til at gentage spørgsmålet! :)

Det er altid en god idé at sørge for at alle oplysninger er
tilgængelige i brødteksten.

--
Bertel

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 28-09-02 16:50

Bertel Lund Hansen <nospam@lundhansen.dk> wrote:
> Det er altid en god idé at sørge for at alle oplysninger er
> tilgængelige i brødteksten.

JAWOHL! :)

--
med venlig hilsen