MS Windows
briani 27239
Temp-katalog
Fra : dorf

Dato : 28-09-02 07:37

Daw NG

Når jeg downloader filer gemmes de midlertidigt i et temp-katalog på
winXP partitionen. Hvor ændrer jeg det henne, så den gemmer i et andet
temp-katalog.

MVH
/dorf

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 28-09-02 19:13

Du opretter ganske enkelt en mappe et passende sted på din harddisk - f.eks.
kan du kalde den "downloads" (uden anførselstegn).
Ved start af downloading angiver du derefter "målet" -- så burde det være i
orden.

Med venlig hilsen
Hans-Jørgen Sindholt

Fra : dorf

Dato : 28-09-02 12:00

> [...]
>kan du kalde den "downloads" (uden anførselstegn).
>Ved start af downloading angiver du derefter "målet" -- så burde det være i
Nja.. Den gemmer den godt nok i det katalog, men under selve
"downloadingen" bliver filen gemt i et temp-katalog et eller andet
sted. Det er det jeg gerne vil ændre.

MVH
/dorf

Fra : ferling

Dato : 28-09-02 14:12

> Nja.. Den gemmer den godt nok i det katalog, men under selve
> "downloadingen" bliver filen gemt i et temp-katalog et eller andet
> sted. Det er det jeg gerne vil ændre.
> MVH > /dorf

I w2k - kontrolpanel|system|advanced|environment variables - her kan
bl.a. temp og tmp variablen sættes, ofte med fordel på en anden fysisk
disk end systemdisken.
Mvh. Søren

http://www.kandu.dk/