MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Direkte login!
Fra : John Stenbak Hansen

Dato : 28-09-02 06:24

Jeg har NetExpress ADSL hos TDC installeret på en pc med WinXP Pro.
Når jeg skal på nettet skal jeg klikke på et ikon "TDC Internet" som åbner
min forbindelse og ikke mere. Jeg ville gerne, at den samtidig kunne åbne
Internet Explorer programmet også.
Desuden kan jeg ikke få login billedet til at huske min adgangskode.

Hvad kan jeg gøre?

John Stenbak Hansen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-09-02 09:27

"John Stenbak Hansen" <jstenbak@e-box.dk> wrote in message
> Hvad kan jeg gøre?

Kender du tele.internet.adsl?

Der sidder mange kloge hoveder...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Tokyo Square

Dato : 28-09-02 09:44

Bruger dit TDC kundenr. og password i login-vinduet og dit netværk skal
gerne hedde TDC Internet og anvender f.eks. TweakUI til Windows XP til at
logge dig på med det samme uden, at du skal taste dem selv.

Held og lykke!

Vh,
Toki

Fra : Michael Olsen

Dato : 28-09-02 17:13

"John Stenbak Hansen" <jstenbak@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> min forbindelse og ikke mere. Jeg ville gerne, at den samtidig kunne åbne

Hos mig skal jeg trykke på ikonet Internet Explorer.
Start ie op ,gå ind i Funktioner,vælg Internetindstillinger derefter
forbindelser,
du skal markere din udbyders navn og vælg Ring op,når der ikke findes en
netværksforbindelse.

Hilsen
Michael