MS Windows
briani 27239
IE + XP
Fra : Jan

Dato : 28-09-02 02:31

Kan man i XP UK ikke få IE's vinduer til at åbne maximeret som default?

Jeg skal altid lige op og maximere dem. Lidt irriterende.......

/Jan

--

"Everything You Know Is Wrong !"
"This sense appears to be widespread among mundane teenagers"

Fra : Tokyo Square

Dato : 28-09-02 09:46

Gå til IE's properties og i RUN-fanen, vælger du Maximized

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 29-09-02 14:59

On Sat, 28 Sep 2002 10:46:27 +0200, "Tokyo Square"
<tokyosquare@hotmail.com> wrote:

>Gå til IE's properties og i RUN-fanen, vælger du Maximized

Ja men det virker kun når du bruger genvejen. Hvis du klikker på et
link der åbner nyt vindue vil den ikke åbne den maksimeret.
Da er du nødt til at trække vinduet ud og den vil så huske dette.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Jan

Dato : 01-10-02 22:54

Morten Bowman Hansen wrote:

> Ja men det virker kun når du bruger genvejen. Hvis du klikker på et
> link der åbner nyt vindue vil den ikke åbne den maksimeret.
> Da er du nødt til at trække vinduet ud og den vil så huske dette.

Takker :)

/Jan