The Vines
Fra : Thomas Elbo Jensen

Dato : 28-09-02 00:02

Hey

Jeg har for nylig opdaget et band der lyder navnet "The Vines".. De skulle
jo vist nok være på vej til at blive store over hele verden... Det nye
Nirvana
er de jo ligefrem blevet kaldt....

Nå - mit spørgsmål : Jeg er blevet ret glad for sangen "Get Free" - Men hvor
finder man teksten? Nogen der har en URL man lige kan finde teksten på?
Eller nogen der kan poste teksten her?

På forhånd tak : Thomas Jensen

Fra : rhizome

Dato : 28-09-02 10:29

<snip>
> [...]
hvor
> finder man teksten? Nogen der har en URL man lige kan finde teksten på?

Du ku' prøve at spørge Google:
http://www.google.com/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=the+vines+get+free+ly
rics&lr=

Fra : rhizome

Dato : 28-09-02 10:32

Her var den rigtige url
http://www.google.com/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=the+vines+get+free+ly
rics&lr=
/dennis

--
"Jeg har længtes mod Skibskatastrofer
Og mod Hærværk og pludselig Død."

http://home1.stofanet.dk/ausfahrt-design

Fra : rhizome

Dato : 28-09-02 10:33

Hmm.. kan åbenbart ikke få linket til at virke - du må copy paste..
/dennis

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 28-09-02 11:07

rhizome wrote:
> Hmm.. kan åbenbart ikke få linket til at virke - du må copy paste..
> /dennis

Eller brug http://shor.ter.dk:

http://shor.ter.dk/640377353

/Nikolaj

Fra : rhizome

Dato : 28-09-02 13:01

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i en meddelelse

<snip>
> Eller brug http://shor.ter.dk:
>
> http://shor.ter.dk/640377353
>
> /Nikolaj
<snip>

Nice
/dennis

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 29-09-02 18:08

Thomas Elbo Jensen <Thomas.Elbo@Privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d94e38c$0$18116$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
hvor
> finder man teksten? Nogen der har en URL man lige kan finde teksten på?

Deres livecover af Ms. Jackson er superfedt!

Og cd'en Highly Evolved er altså også blandt årets mere interessante
udgivelser IMO.

MvH Mikkel