Soltek 75KAV -> Athlon XP
Fra : J&T

Dato : 27-09-02 22:30

Hej i gruppen

Er der nogen der har prøvet at installere en athlon XP 2200+ på et Soltek
75KAV eller bare en athlon XP, så ville jeg egentlig bare lige høre nogle
erfaringer med det.

MVH

J&T

Fra : Madsen

Dato : 27-09-02 23:45

On Fri, 27 Sep 2002 23:29:39 +0200, "J&T" <jens-thomsen@venlig.dk>
wrote:

> [...]
>75KAV eller bare en athlon XP, så ville jeg egentlig bare lige høre nogle

Hvis bare bundkortet er en revision F1 eller nyere, og hvis
du har opdateret BIOS'en til Q9 eller Q10, så er det ikke
noget problem. Hvis ikke de to ting er i orden, så kan
bundkortet ikke genkende en XP processor.

mvh Madsen

Fra : Michael_Sørensen

Dato : 01-10-02 19:33

> Hvis bare bundkortet er en revision F1 eller nyere, og hvis
> du har opdateret BIOS'en til Q9 eller Q10, så er det ikke
> noget problem. Hvis ikke de to ting er i orden, så kan
> bundkortet ikke genkende en XP processor.

Skulle en 75KV2-X så kunne bruges i forbindelse med XP CPU'er?
mvh MIC

---

Fra : Madsen

Dato : 02-10-02 06:03

On Tue, 1 Oct 2002 20:32:36 +0200, "Michael_Sørensen"
<Nospam@no.mail.no> wrote:

>Skulle en 75KV2-X så kunne bruges i forbindelse med XP CPU'er?

Nu er det jo en anden model end 75KAV, så det ved jeg ikke,
men prøv at kigge på Soltek's website. Det var der jeg læste
om 75KAV, så mon ikke de har tilsvarende oplysninger om
dit bundkort.

mvh Madsen