Hej, nogle der kender til Asus P4B533-E bo~
Fra : DK5500

Dato : 27-09-02 19:48

Fynboen
Carsten Nielsen
DK5500@stofanet.dk

Fra : Frits

Dato : 27-09-02 22:51

ja

"DK5500" <DK5500@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3d94a7cb$0$792$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> Fynboen
> Carsten Nielsen
> DK5500@stofanet.dk

Fra : Lars Christiansen

Dato : 26-09-02 22:52

JA !! jeg kender den, har selv en. hvad har du brug for at vide ??
Mvh. Lars Christiansen
squize@person.dk

Fra : DK5500

Dato : 28-09-02 03:45

Øh, jeg ville bare vide om det er
et ok board, havde regnet med at købe
sådan et incl. 2,4GB P4 NW.

--
Fynboen
Carsten Nielsen

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 28-09-02 10:56

DK5500 wrote:
> Øh, jeg ville bare vide om det er
> et ok board, havde regnet med at købe
> sådan et incl. 2,4GB P4 NW.

Fortæl os hvorfor vi skulle hjælpe nogen, som åbenbart ikke laver ret
meget andet end prøve at snyde folk i handel med hardware?

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 28-09-02 11:57

Jens C. Hansen [Odense] wrote:

> Fortæl os hvorfor vi skulle hjælpe nogen, som åbenbart ikke laver ret
> meget andet end prøve at snyde folk i handel med hardware?

Se venligst bort fra ovenstående, jeg troede det var Carsten Nielsen fra
Thisted..

Fra : Karsten Andersen

Dato : 28-09-02 13:12

Sat, 28 Sep 2002 12:57:11 +0200, skrev Jens C. Hansen [Odense], på 13
linier, i <3d958b00$0$32523$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, :

>Se venligst bort fra ovenstående, jeg troede det var Carsten Nielsen fra
>Thisted..
Det er nok også derfor han skriver Fynbo

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Lars Christiansen

Dato : 27-09-02 19:10

Jeg har ovenstående mb, med en P4 2,4. og det kører upåklageligt, bundkortet
er meget stabilt, og det er rart med den inbyggede raid, som også virker
helt perfekt. Det er et mb som jeg klart vil anbefale. Det eneste mindre
"problem" er installeringen af USB2.0 driverne, som er lidt "tricky", men
det er pga. driverne, og hvis man følger vejledningen virker det som det
skal.
Men alt ialt et Kanon kort.

Mvh Lars Christiansen

Fra : Dr. Ralph

Dato : 30-09-02 05:08

>"problem" er installeringen af USB2.0 driverne, som er lidt "tricky", men
>det er pga. driverne, og hvis man følger vejledningen virker det som det
>skal.

Hør hov er lige færdig med at installere alt i min nye pc og bruger
lige netop dette MOBO, mangler KUN installation af usb 2.0 drivere.
Asus manualen siger, at man skal gå ind på microsofts site og hente
dem dér, hvis man anvender win xp - er dette korrekt og hvilket
problemer oplever du med installationen af disse usb 2 drivere ?

Jeg have kun et lille problem med at få mine 2 IDE diske til at køre
raid 0. Jeg have 2 scsi diske, som jeg installerede os og porgrammer
på, og ville så herefter tilslutte mine 2 ide diske i raid 0.
Problemet var så, at systemet så ikke ville starte op - fandt fejlen i
BIOS, hvor fukntionene "ATA first" var sat til enable - hvilket betød,
at den indlæste på 1 tomt raid 0 partition først, før den læste på min
scsi disk - selvom jeg havde sat den til at boote først fra scsi inde
i BIOS boot opsætning.
Disabling af funktionen løste problemet - og alt ialt kører dette MOBO
perfekt hos mig !

Jeg køber ikke nyt, før der kommer MOBO med indbygget serial ATA
controller.

Kind regards/venlig hilsen
Dr. Ralph

Remove "remove" from my mailadress when mailing me.