Når man har lyst til at lyve :( ?
Fra : Chokmah

Dato : 27-09-02 18:57

jeg har sgu lige opdaget at jeg har begåed en løgn - jeg elsker jo at
bruge timer på at fortælle om min bedre ½ dels fortrineligheder i øst
jylland - og nogen gange ja så er der jo ikke nogen grund til at gøre
en go historie kedelig ved at under drive - og efter som hun dybest
set er så DÅRLIG til at prale så må jeg jo gøre det for 2 !
tænk sig så havde hun fortalt en mosomhed den havde jeg taget til mig
i ramme alvor tilagt den alverdens subtile spisfindigheder - vdr
jurister inden for it relaterede forbrydelser - hvor hun havde
profisonnel til at slette spammer - ak - så havde hun bare henvist til
mig :(((
og nu går der en et større fodboldhold rundt og trot hun far en
deltids ansat jurist til at tage sig af det - er der andre der kan
nikke gendkendenne tild et ???

MvH
Bo MM
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Janner

Dato : 27-09-02 19:46

Plonk

Fra : Roden

Dato : 27-09-02 22:26

"Chokmah" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har sgu lige opdaget at jeg har begåed en løgn -
Klip

Du behøver ikke at lyve, du skal bare fortsætte med at skrive uforstålige
indlæg som dette.
Der er ikke nogen der aner hvad meningen er med det du skriver.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 27-09-02 23:56

> Du behøver ikke at lyve, du skal bare fortsætte med at skrive
> uforstålige indlæg som dette.
> Der er ikke nogen der aner hvad meningen er med det du skriver.

Jeg må indrømme, at pointen også gik lidt forbi mig. Hvis ikke jeg vidste
bedre ville jeg sige du havde drukket.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 28-09-02 00:10

Mark Thomas Gazel <mark@gazel.dk> scribbled:

> Jeg må indrømme, at pointen også gik lidt forbi mig. Hvis ikke jeg
> vidste bedre ville jeg sige du havde drukket.

Her henviser jeg til Bos indlæg skal det siges. Ikke til Rodens.

Fra : mc

Dato : 28-09-02 00:45

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> wrote in message

> Jeg må indrømme, at pointen også gik lidt forbi mig.
Også mig, men det lød da spændende.

>Hvis ikke jeg vidste
> bedre ville jeg sige du havde drukket.
Det lam da være.

mvh mc

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 28-09-02 11:28

> Det lam da være.

Øh...

Mark

Fra : mc

Dato : 28-09-02 13:12

> Øh...

Kan.

mvh mc

Fra : Chokmah

Dato : 28-09-02 12:04

On Fri, 27 Sep 2002 23:25:47 +0200, "Roden" <Bulder@hotmail.com>
wrote:

>Du behøver ikke at lyve, du skal bare fortsætte med at skrive uforstålige
>indlæg som dette.
>Der er ikke nogen der aner hvad meningen er med det du skriver.

1.) lad være med at forhold dig til indlæg du ikke forstår
2.) lad for guds skyld og hensynet til de øvrige bruger være med at
svare

3.) sæt fut når du sætter dig ud over fundassen
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.snak.seksualitet

og der er tilstræbt en maliciøs debat i det skrevne.

4.) lad være med at skriv at *der ikke er nogen* da du kun kan udtale
dig på egen vegen efter de åndsevner og inteligens - som naturen har
gavet dig med.

at de angiveligt ikke rummer det aspekt at verdens og dens mennesker
ikke oplever og tænker eksakt som du - ikke er komme med - i det
referance grundlag din bevisthed har at oprerre med !
men trust me - ikke alle er kloninger af din bevisthed.

fut :dk.admin.netikette

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 28-09-02 12:13

Chokmah wrote:
> [...]
> og nu går der en et større fodboldhold rundt og trot hun far en
> deltids ansat jurist til at tage sig af det - er der andre der kan

frit oversat : jeg har sgu lige opdaget at jeg har begået en løgn - jeg
elsker jo at bruge timer på at fortælle om min bedre halvdels
fortrineligheder i østjylland - og nogen gange, ja, så er der jo ikke nogen
grund til at gøre en god historie kedelig ved at underdrive - og efter som
hun dybest set er så DÅRLIG til at prale, så må jeg jo gøre det for os begge
to!

tænk sig, så havde hun fortalt en morsomhed, den havde jeg taget til mig i
ramme alvor og tillagt den alverdens subtile spisfindigheder - vedrørende
jurister inden for IT relaterede forbrydelser - hvor hun havde professionel
til at slette spammer - ak - så havde hun bare henvist til mig og nu går der
et større fodboldhold rundt og tror hun får en deltids ansat jurist til at
tage sig af det - er der andre der kan nikke genkendene til det ???

min opfattelse.. : bo har misforstået den yperlige og har derved kommet til
at starte et falskt rygte, på grundlag af en joke hun havde fortalt hvor han
reelt var pointen...

er det forstået korrekt?

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Chokmah

Dato : 28-09-02 13:05

ja det var såmænd hvad jeg skrev :)
MvH
Bo

Fra : Tomas O.

Dato : 28-09-02 13:22

Chokmah skrev:

SNIP

> ja det var såmænd hvad jeg skrev :)
> MvH
> Bo

Dét du mente i alle tilfælde hehe

Dk.snak.snik

Tomas

Fra : Roden

Dato : 28-09-02 16:39

> ja det var såmænd hvad jeg skrev :)

Få Sabina til at skrive for dig næste gang, så har alle vi brugere der ikke
kan forstå dine frit opfundne fremmeord, en chance for at forstå hvad
meningen er med dine indlæg.

Fra : Chokmah

Dato : 28-09-02 17:18

On Sat, 28 Sep 2002 17:39:11 +0200, "Roden" <Bulder@hotmail.com>
wrote:

>Få Sabina til at skrive for dig næste gang, så har alle vi brugere der ikke
>kan forstå dine frit opfundne fremmeord,

alle I - som beviseligt kun tæller dig - må finde noget andet at læse
!

som jeg skrev :

[...]

kort og godt svar på de indlæg der har relevans for gruppen - brug
flames i flames gruppen sæt fut hvis de ikke kan gives et menings fuld
svar i hendhold til fundas på dit indlæg.

hvilket ikke er muligt i disse postninger :

hvor disse er reel chikane :

xpost &
fut :dk.admin.netikette