Kattetræf (Østjylland)
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 27-09-02 18:07

Hejsa

Mon der er stemning for et snarligt kattetræf i østjylland?
Denne gang vil jeg gerne lægge stue til *S*

Havde forestillet mig at det blev i Oktober (er optaget hele Nov.)
Men hvad si'r I?

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 27-09-02 18:18

Fint Joan. Jeg vil da gerne komme. Men husk lige at de fleste af os er på
udstilling i Odder i week-enden d.19-20/10
Hilsen Vibeke

Fra : Katrine Nederby

Dato : 27-09-02 18:48

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Denne gang vil jeg gerne lægge stue til *S*
>
> Havde forestillet mig at det blev i Oktober (er optaget hele Nov.)

Jubiiiiiii
Den er jeg da med på.

Jeg kan fre-, lør- og søndage. Dog ikke d. 19. og d. 20 (ska' jo til Odder
begge dage og har desuden fø'sdag d. 19.)

Mange hilsner
Katrine

PS.
Det var slet ikke så hårdt at cykle hjem, som jeg frygtede, så det tør jeg
godt gøre igen

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 27-09-02 22:43

> [...]
>
> PS.
> Det var slet ikke så hårdt at cykle hjem, som jeg frygtede, så det tør jeg

Du kom altså op af bakkerne så *G*

Vibeke jeg skal også til Odder *S* - Så måske weekenden efter?
Er I med på den?

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 28-09-02 12:06

"Joan Frederiksen" <joan@haarbolden.dk> skrev i en meddelelse

> Vibeke jeg skal også til Odder *S* - Så måske weekenden efter?
> Er I med på den?

JAAAH!!!!

Mig osse!!!

Hilsen