MS Windows
briani 27239
Samurize Hvordan tjekkes Hotmail konto?
Fra : Michael Aggerholm, B~

Dato : 27-09-02 18:04

Hvis jeg skal have Samurize til at tjekke min hotmail konto, hvad skal jeg
så skrive under "mail server" i "pop3 meter"?

Mvh Michael (Samurize Newbie)

p.s jeg har sådan cirka 800 andre spørgsmål til Samurize, men et sted skal
man jo starte.

Fra : Don_E

Dato : 27-09-02 18:28

"Michael Aggerholm, Brabrand" <maggerholm@FJERNESstofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3d948f80$0$11436$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
>
> Mvh Michael (Samurize Newbie)
>
> p.s jeg har sådan cirka 800 andre spørgsmål til Samurize, men et sted skal

Du skal bruge et Hotmail-script.
--
/DonE

Fra : Svend Emil

Dato : 28-09-02 10:41

> Du skal bruge et Hotmail-script.

Det kunne jeg da nok også være interesseret i !!

Svend
Hint: måske noget med news:dk.binaer ?? :)

Fra : Don_E

Dato : 28-09-02 12:04

"Svend Emil" <svendemil@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det kunne jeg da nok også være interesseret i !!
>
> Svend
> Hint: måske noget med news:dk.binaer ?? :)

Skulle være der nu! (Hotmail-script)
Åben scriptet, erstat de 3 'X' ved
Hotmail_Login = "XXX"
Hotmail_Domain = "XXX" med dine egne!
--
/DonE

Fra : Svend Emil

Dato : 28-09-02 13:37

> Skulle være der nu! (Hotmail-script)
> Åben scriptet, erstat de 3 'X' ved
> Hotmail_Login = "XXX"
> Hotmail_Domain = "XXX" med dine egne!

Jeg tror da vist ikke der er kommet noget script til dk.binaer

Svend

Fra : Michael Aggerholm, B~

Dato : 29-09-02 17:15

"Don_E" <don_e@stofanet.INVALID> skrev i en meddelelse

> Skulle være der nu! (Hotmail-script)
> [...]

Jeg takker!

Hvis bare alle andre scripts var så godt forklaret, eller jeg havde bare de
mindste evner indenfor dette her, så kunne det være, jeg kunne få andre
scripts til at virke.

Mvh Michael

Fra : Svend Emil

Dato : 29-09-02 17:19

> [...]
de
> mindste evner indenfor dette her, så kunne det være, jeg kunne få andre

Jeg fattede heller ikke så meget for en uge siden, men det er gået hurtigt,
og nu fatter jeg en del!!

Det er lidt et "nørdeprogram" !!!
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Michael Aggerholm, B~

Dato : 29-09-02 17:36

"Svend Emil" <svendemil@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg fattede heller ikke så meget for en uge siden, men det er gået
> [...]

Jeg fatter bare ikke et dyt af de der scripts, så når jeg åbner et, for at
ændre(tilpasse) lidt i selve scriptet (hvilket jeg har på fornemmelsen, at
man skal) så er det hele sort snak.

Og jeg skulle jo gerne have lidt at vise næste gang der kommer en
"desktop-tråd" i dk.binaer

Mvh Michael

p.s. Er der et program der er speciel godt til at åbne disse scripts, som
farvekoder kommentarer og lign?