"Ulrik Lunddahl" skrev d. 29-09-02 22:22 dette indlæg :
> <jan@stevns.net> wrote:
>
> > >P.S. Vi kan normalt ikke justere priserne så hurtigt som de små
> > >virksomheder, da vi ofte ligger inde med store lagre til gammel
> indkøbspris.
> >
> > Kan i ikke lære noget af olieselskaberne ? de plejer da at klare
det
> > på 1 time
>
> Jeg tror deres bønnetællere er ganske mere avancerede end vores, selv
om vi
> da regner på det, skal vi altid huske på at der er mange andre, som
sælger
> varerne uden at have dem på lager, og de justerer priserne med det
samme der
> kommer en prisliste.
>
> Det er meget svært både at have varer på lager, og samtidigt have de
laveste
> priser, i hvert fald i vores lille land, hvor det trods alt kun er
ganske få
> produkter der sælger i hundredevis om ugen.
>
> Jeg mener det er meget vigtigt at have et bredt udvalg af sine varer
på
> lager, men jeg bliver til dagligt mindet om at kunden gerne shopper i
den
> anden ende af landet for en hundredekrone. Dog hører jeg også fra
kunder som
> siger at de vil betale hvad som helst for hurtig levering. Jeg
forsøger at
> finde en balance, men det er bestemt ikke nemt.
>
> Jeg vil dog gerne indrømme, at jeg ville ønske at en god lagerprofil,
ville
> blive påskønnet mere fra kundens side.
>
>
> --
> Med Venlig Hilsen
>
> Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk
> My heroes: Heddy Lamar, George Antheil and now also Anders Hejlsberg
>
>
Hej Ulrik
Jeg må simpelthen komme med en indskydelse!!!
Jeg kan se du er ansat hos proconsult, som jeg tidligere 2 gange har
handlet ved.
Dertil skal siges, at det bestemt ikke var nogen positiv oplevelse....
Første gang var der 14 dages leveringstid, fordi i lige havde glemt at
fortælle produktet var i restordre??
Anden gang 7 dage som "normal" levering når i har varen på lager???
Så lang tid kan man ikke byde sine kunder at vente, som et prof. firma.
Ellers syntes jeg måske nok i burde få calibreret vægten, og finde
balancen igen.
Mvh. Morten Engt
--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"