Billige Linksys produkter
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-09-02 16:21

Hej

Vil bare lige sige, at jeg har fundet en forhandler af Linksys i Danmark.
Som virkelig har skåret priserne ned.

Har haft kig på deres Wirelessrouter med switch, et stykke tid.. Hvor den
billigste pris i udlandet er omkring 1600 kroner...

Men nu har Elsborglink.dk sat den ned til 1690,- og PCMCIA netkortet til
870.. Så det må sige, at være det klart billigste.... Så jeg glæder mig til
på Mandag, hvor jeg sikkert vil modtage pakken

De må have sat prisen ned, efter jeg forespurtge omrking et samlet tilbud,
da Proconsult sogte deres PCMCIA kort en del billigere.. Men nu har de altså
sat priserne som de laveste...

Bare en lille oplysning, skulle ikke angives at være en reklame....

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 28-09-02 19:19

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

> [...]

> De må have sat prisen ned, efter jeg forespurtge omrking et samlet tilbud,
> da Proconsult sogte deres PCMCIA kort en del billigere.. Men nu har de

Ikke længere:

http://www.proconsult.dk/go/netlsbefw11s4
http://www.proconsult.dk/go/netlswpc11

> Bare en lille oplysning, skulle ikke angives at være en reklame....

Tak.

P.S.: Jeg arbejder i ovenstående PROconsult Data A/S

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar, George Antheil and now also Anders Hejlsberg

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-09-02 21:17

"Ulrik Lunddahl" <nospam037@lunddahl.dk> wrote in message

> Ikke længere:

> Tak.
>
> P.S.: Jeg arbejder i ovenstående PROconsult Data A/S

Hehe, men hold kæft hvor i du er fræk

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 28-09-02 22:38

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

> Hehe, men hold kæft hvor i du er fræk

Sådan er markedet, jeg kan nu ikke se noget frækt i det, prisen skal jo
justeres på et tidspunkt, jeg greb bare lige chancen da jeg så din mail.

P.S. Vi kan normalt ikke justere priserne så hurtigt som de små
virksomheder, da vi ofte ligger inde med store lagre til gammel indkøbspris.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 29-09-02 09:46

"Ulrik Lunddahl" <nospam037@lunddahl.dk> skrev :

>P.S. Vi kan normalt ikke justere priserne så hurtigt som de små
>virksomheder, da vi ofte ligger inde med store lagre til gammel indkøbspris.

Kan i ikke lære noget af olieselskaberne ? de plejer da at klare det
på 1 time

--

jan@stevns.net - www.stevns.net

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 29-09-02 22:22

<jan@stevns.net> wrote:

> Kan i ikke lære noget af olieselskaberne ? de plejer da at klare det
> på 1 time

Jeg tror deres bønnetællere er ganske mere avancerede end vores, selv om vi
da regner på det, skal vi altid huske på at der er mange andre, som sælger
varerne uden at have dem på lager, og de justerer priserne med det samme der
kommer en prisliste.

Det er meget svært både at have varer på lager, og samtidigt have de laveste
priser, i hvert fald i vores lille land, hvor det trods alt kun er ganske få
produkter der sælger i hundredevis om ugen.

Jeg mener det er meget vigtigt at have et bredt udvalg af sine varer på
lager, men jeg bliver til dagligt mindet om at kunden gerne shopper i den
anden ende af landet for en hundredekrone. Dog hører jeg også fra kunder som
siger at de vil betale hvad som helst for hurtig levering. Jeg forsøger at
finde en balance, men det er bestemt ikke nemt.

Jeg vil dog gerne indrømme, at jeg ville ønske at en god lagerprofil, ville
blive påskønnet mere fra kundens side.

Fra : drvirus

Dato : 06-11-02 01:04

"Ulrik Lunddahl" skrev d. 29-09-02 22:22 dette indlæg :

> [...]

> Med Venlig Hilsen
>
> Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk
> My heroes: Heddy Lamar, George Antheil and now also Anders Hejlsberg

Hej Ulrik

Jeg må simpelthen komme med en indskydelse!!!

Jeg kan se du er ansat hos proconsult, som jeg tidligere 2 gange har
handlet ved.
Dertil skal siges, at det bestemt ikke var nogen positiv oplevelse....

Første gang var der 14 dages leveringstid, fordi i lige havde glemt at
fortælle produktet var i restordre??
Anden gang 7 dage som "normal" levering når i har varen på lager???

Så lang tid kan man ikke byde sine kunder at vente, som et prof. firma.
Ellers syntes jeg måske nok i burde få calibreret vægten, og finde
balancen igen.

Mvh. Morten Engt

http://www.kandu.dk/

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-09-02 21:19

"Ulrik Lunddahl" <nospam037@lunddahl.dk> wrote in message

> Ikke længere:
>
> http://www.proconsult.dk/go/netlsbefw11s4

Hvad mener du forresten med det??

Jeg har spurgt jer flere gange, om i ikke solgte ovennævte router.. Hvor i
svarede, at det gjorde i ikke!

I ville hellere sælge modellen uden router og switch

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 28-09-02 22:34

> [...]

> svarede, at det gjorde i ikke!

> I ville hellere sælge modellen uden router og switch

Det er rigtigt at jeg havde den holdning da produktet kostede mere end et
access point og en router tilsammen, og der var problemer med firmware og
bugs i produktet.

Men vi har da solgt den en rum tid nu.