Søger titel på batman film...
Fra : Magnus

Dato : 27-09-02 15:53

For ca. 20 år siden blev der i tv vist en batman serie med skuespillere og
den virkede ret amatøragtig eller var det fordi den blev holdt i stilen fra
tegneserien med store tekster med BANG og den slags når batman og robin
sloges med diverse skurke.

Udover de mange afsnit af ca. ½ times varighed blev der også lavet en "film"
(eller et længe afsnit på ca. 1½ time) med samme skuespillere og i samme
stil.

Er der nogen der kan huske hvad denne serie og film hed... ?

/Magnus

Fra : Jakob Madsen

Dato : 27-09-02 16:29

> Er der nogen der kan huske hvad denne serie og film hed... ?

Kunne være disse du tænker på?
http://us.imdb.com/Title?0060153
http://us.imdb.com/Title?0059968

--
mvh:// Jakob Madsen
mail:// jakob@zoidberg.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 27-09-02 16:44

Jakob Madsen skrev:

> Kunne være disse du tænker på?
> http://us.imdb.com/Title?0060153
> http://us.imdb.com/Title?0059968

Det er uden tvivl dem. De må også være blevet sendt i slutfirserne
el.lign., da jeg kan huske dem fra min barndom. IMDB har også dette
link, som giver billeder og filmklip fra serien.
http://www.geocities.com/Hollywood/Hills/7537/video2.html

Den klassiske intromusik kan høres her:
http://www.geocities.com/Hollywood/Hills/7537/batmantv.rm

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter Brodersen

Dato : 27-09-02 17:09

On Fri, 27 Sep 2002 16:52:46 +0200, "Magnus" <arnason@email.dk> wrote:

>Er der nogen der kan huske hvad denne serie og film hed... ?

Serien hed "Batman", og det hed filmen også :)

Serien: http://us.imdb.com/Details?0059968
Filmen: http://us.imdb.com/Details?0060153

(filmen har i hvert fald det plot summary, jeg husker)

--
- Peter Brodersen

Fra : Morten DH

Dato : 28-09-02 09:31

"Peter Brodersen" <usenet@ter.dk> skrev i en meddelelse
> Filmen: http://us.imdb.com/Details?0060153

Er desuden ude i en rigtig flot R1 udgave, som klart kan anbefales... En
hver film som gør brug af en bat-repellent-shark-spray, som man lige
tilfældigvis har i baglommen når der er brug for den, fortjener en plads på
DVD-hylden...

Jeg var desuden overrasket over at den egentlig holder ok den dag idag - og
får nok klø for at foretrække den frem for flere af de seneste skud på
Batman-film-stammen men det er jo også bare min mening

Fra : thomas tomcat

Dato : 28-09-02 17:39

in article an3pc6$g5q$1@sunsite.dk, Morten DH at morten@FJERNdrejoe.dk wrote
on 28/09/02 10:30:

> den egentlig holder ok den dag idag - og
> får nok klø for at foretrække den frem for flere af de seneste skud på
> Batman-film-stammen

enig. Bat 1-4 skod. Anti-haj-bat-spray filmen prøvede i det mindste ikke at
være mere end den var.

Fra : Per Kristensen

Dato : 01-10-02 08:24

http://www.proshop.dk/proshop/visprodukt.asp?id=024543019541