Tænk dig om, inden du kastrerer din hankat~
Fra : Jette

Dato : 27-09-02 13:25

Askepot er nu fyldt 75 år.
Efter et langt liv med prinsen,  som nu er død, sidder hun ude på sin
veranda en dejlig sommerdag  med sin hankat, som hedder Bob.
Pludselig ud af det blå, kommer hendes gode fe.
Askepot:
- Min gode fe, hvad laver du her efter alle  disse år?
Fe:
- Askepot, du har levet et perfekt liv siden jeg så dig sidst. Er der
noget som du ønsker dig dybt inde i  dit hjerte?
Askepot blev temmelig overrasket, men lykkelig, og hun  tænker over hvad
hun kunne ønske....
Askepot:
- Jeg  ønsker mig at jeg var rigere end jeg overhovdet kunne fatte.
Vupti, så var hendes gyngestol forvandlet til det pureste guld. Bob
hendes trofaste gamle kat, hoppede op på hendes skød, han var totalt
skrækslagen.
Askepot:
- Tak min søde fe.
Fe:
- Det  var vel det mindste jeg kunne gøre for dig. Hvad skal dit andet
ønske så  være Askepot?
Askepot kiggede ned af sin gamle slidte krop og  sagde:
- Jeg ville ønske at jeg var ung igen.
På en gang  forvandledes hun til en ung skønhed. Hun følte vitaliteten
som havde  synet hen igennem årene, komme tilbage.
Så sagde den gode fe:
- Du får  et ønske til Askepot.
Askepot kiggede på sin forskræmte kat og sagde:
- Kan du forvandle min kat Bob til en ung smuk mand?
Og vupti så stod Bob der som den smukkes unge mand hun nogensinde havde
set. Han var så lækker at fuglene faldt ned fra himlen  da de så ham....
Den gode fe sagde:
- Hav det nu så godt i dit nye  liv.
Så forsvandt hun i en røg sky, lige så pludseligt som hun  var kommet. I
et par minutter stod Askepot og Bob og kiggede hinanden dybt i øjnene.
Askepot sad som forstummet og beundrede den unge smukke prins.
Så gik Bob hen og krammede Askepot med sine muskuløse stærke arme. Han
bøjede sig ned over hende i den forgyldte gyngestol og hviskede:
- "Nu fortryder du at du har kastereret mig ......"

Mvh. Jette
- der har TO kastrerede hankatte :-/

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 27-09-02 18:28

Haha!!.
Ja, så gælder det om at vælge den rigtige hankat, i hvert fald her i huset,
hvor vi har to, men kun den ene er kastreret.
Hilsen Vibeke

Fra : Rollike

Dato : 27-09-02 20:08

> [...]
> bøjede sig ned over hende i den forgyldte gyngestol og hviskede:
> - "Nu fortryder du at du har kastereret mig ......"

*LOOOOOL*

Mette