Upload FrontPage 2000 (tdl. 3)
Fra : Andre

Dato : 27-09-02 12:37

Hej, har kikket lidt tilbage i gruppen og kunne ikke finder noget der kunne
bruges, så jeg starter lige en ny tråd.

Jeg har et websted, lavet i Stons, men oploadet med FrontPage 3.0, da
serveren køre dette. Nu har jeg fået ny computer, og har lige lavet en lille
ændring på webstedet, men jeg kan ikke oploade det. Jeg har importeret det
gamle websted i FrontPage 2000, (den som er med Office 2000) man når jeg vil
udgive mit websted og har indtastet brugernavn og password til serveren
(CyberCity), kommer der bare en meddelelse at der var fejl og jeg skal
kontakte systemadministratoren.

Kan nogen hjælpe mig, så jeg kan komme hjem og holde weekend ?????

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 27-09-02 18:00

Andre wrote:
> [...]
> at der var fejl og jeg skal kontakte systemadministratoren.
>
> Kan nogen hjælpe mig, så jeg kan komme hjem og holde weekend ?????

Det kan være mange ting - også serverfejl (sandsynligt) - kontakt deres
hotline. Det er umuligt med de oplysninger at komme det ret meget
nærmere, tror jeg. Det kan jo være banale ting som at du uploader til et
site, der ikke mere er tilgængeligt fordi du har glemt at betale
regningen , det kan være fejl på deres extensions (jeg anede i øvrigt
ikke at CC nu understøtter FP med extensions) - det kan også være at du
blot uploader med en FTP-klient, og har indstillet det forkert?
Men mit umiddelbare gæt er at det ligger hos CC - men oplysningerne er
for mangelfulde til at kunne svare mere præcist på det.
Du kan også vælge minutiøst at forsøge at give en "trin-for-trin"
beskrivelse af, hvad du gør - men jeg tror at du er på week-end længe
før du får et svar på dette.

God week-end
Arne H.Wilstrup
Arne H.Wilstrup