Opslag i skifteprotokolerne på Landsarkive~
Fra : Lisbet Sortkjær

Dato : 27-09-02 11:48

Hej NG !

Da jeg sjældent kommer til Odense, vil jeg hører, om en fra gruppe vil
hjælpe mig med et opslag i skifteprotokollerne på landsarkivet i Odense.

Det drejer sig om mine aner ::

Johan Thomas Simonsen som dør 24-2-1808 i Haastrup sogn , Svendborg amt.
(født ca. 1734 i København)

Karen Christensdatter som dør 17-6-1810 i Haastrup sogn , Svendborg amt. (
født ca. 1735 i ?)

Hvis det kan lade sig gøre, vil jeg meget gerne betale for en kopi, men en
afskrift vil også være fint.

Med venlig hilsen

Lisbet

Fra : Bodil Madsen

Dato : 27-09-02 12:27

Hej Lisbeth!

Prøv at gå ind på www.fynhistorie.dk Der er links til afskrifter af
skifteprotokoller.
mvh
Bodil Madsen

Fra : Lisbet Sortkjær

Dato : 27-09-02 15:11

Det er en fin hjemmeside, men desværre findes skifteprotokolerne fra
Haastrup sogn ikke på denne side. Så hvis en eller anden vil hjemme mig vil
jeg blive meget glad !

Lisbet

(