For sød
Fra : marianne hellemose

Dato : 27-09-02 09:46

http://www.broenink-art.nl/maukie.swf

flyt "cursoren" og nyd det

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : goofy

Dato : 27-09-02 10:12

Hej
"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3d941ae2$0$32529$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> http://www.broenink-art.nl/maukie.swf
>
> flyt "cursoren" og nyd det
Den er sød, desværre kan vi ikke " stjæle" den

Steen

Fra : Broxgaard

Dato : 27-09-02 15:12

> Den er sød, desværre kan vi ikke " stjæle" den

Det er lige lykkes mig at download den *SS*

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy og Daniel

Fra : goofy

Dato : 27-09-02 15:31

Hej
"Broxgaard" <daniel@broxgaard.dk> skrev i en meddelelse

> Det er lige lykkes mig at download den *SS*
Så send lige en kopi, please

Steen

Fra : Broxgaard

Dato : 27-09-02 16:58

din mail?? kan ikke lige finde det

andre der vil have den?

Fra : goofy

Dato : 27-09-02 17:07

Hej
"Broxgaard" <daniel@broxgaard.dk> skrev i en meddelelse
> din mail?? kan ikke lige finde det

vinbaek@oncable.dk
takker
steen

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 27-09-02 18:53

Ja tak.. Jeg vil da også gerne bede om en kopi!!

Hilsen
Heidi Bojsen

Fra : Ragna Skott

Dato : 27-09-02 19:37

Ja tak, hvis du gider sende en til mig også, så vil jeg meget gerne have
den.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 28-09-02 08:47

Hejsa

Vi vil også meget gerne bede om en kopi.

mvh Cindie, Pjevs og Gismo

Fra : Inger Kaya

Dato : 28-09-02 11:14

Kan jeg også få en kopi ?

/ Inger Kaya (fjern 111 i mail adr.)
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : JensenJS

Dato : 28-09-02 11:10

In article <an17cm$on7$1@sunsite.dk>, nospam@oncable.dk says...
> [...]
> meddelelse news:3d941ae2$0$32529$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Den er sød, desværre kan vi ikke " stjæle" den

Til jer der ønsker en kopi.
Det er muligt at gemme den på jeres egen maskine.
Hvis i bruger Outlook Express kan i højre klikke på linket
i mailen og vælge (gem destination som) så får i mulighed
for at gemme filen, fordi linket peger direkte på den.
Hvordan det er i Netscape ved jeg ikke.
mvh JensenJS

Fra : Broxgaard

Dato : 28-09-02 15:10

> [...]
> i mailen og vælge (gem destination som) så får i mulighed
> for at gemme filen, fordi linket peger direkte på den.

Man kan også bare bruge flashget som jeg gør... jeg bruge det til at hente
mange ting med

Fra : Grit Wessel

Dato : 27-09-02 10:54

> flyt "cursoren" og nyd det

Eeeeeej, hvor cute!
Man kan også få den til at spinde eller prøve at fange curseren med den ene
pote

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 27-09-02 11:06

marianne hellemose wrote:
> http://www.broenink-art.nl/maukie.swf
>
> flyt "cursoren" og nyd det

lækkert.

Men den dræber Netscape og Mozilla

(min browser går ned når jeg går ind på siden)

Jesper Brunholm

--
Phønix - dansk folk-musik fra unge musikere - http://www.phonixfolk.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 27-09-02 17:47

Jesper Brunholm <nospam@brunholm-scharff.dk> writes:

> lækkert.
>
> Men den dræber Netscape og Mozilla

Tja, det er jo det saedvanlige med proprietaere standarder...

> (min browser går ned når jeg går ind på siden)

hmm, min viser en masse underlige tegn..;-(

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 27-09-02 21:34

In article <m37kh74byv.fsf@henrik.misbamsen>, Henrik Pedersen
<misbams-meow@edb.dk> wrote:

> hmm, min viser en masse underlige tegn..;-(

Også mine - begge to :-/

fotoalbum: http://homepage.mac.com/ann_rudbeck

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 27-09-02 22:20

Ann Rudbeck <ann_rudbeck@yahoo.com> writes:

> Også mine - begge to :-/

mulig loesning gaa til:
http://www.macromedia.com/
vaelg downloads - download Macromedia flashplayer

jeg fik en til min linux netscape og den fandt selv ud af at jeg
skulle have en til linux saa det maa vaere muligt for jer ogsaa..

Og flashen er altsaa bare saa soedde saa den i windoze..*S*

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 28-09-02 00:44

In article <m3it0ruo2z.fsf@henrik.misbamsen>, Henrik Pedersen
<misbams-meow@edb.dk> wrote:

> [...]
> skulle have en til linux saa det maa vaere muligt for jer ogsaa..
>
> Og flashen er altsaa bare saa soedde saa den i windoze..*S*

Jamen så sandelig! Der _er_ kommet en Flashplayer til Os X i august.
Tusind tak, Henrik. Men - det hjalp nu ikke på forståelsen af netop den
nævnte side... den skriver stadig kinesisk - i nu tre afprøvede
browsere Never mind - jeg fik da en Falshplayer ud af det

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 30-09-02 11:35

Henrik Pedersen wrote:

> mulig loesning gaa til:
> http://www.macromedia.com/
> vaelg downloads - download Macromedia flashplayer

Går ikke - jeg laver selv flash af og til, så min Mozilla er
super-opdateret på området, den går stadig ned på den side (Det er i
øvrigt ret spøjst - flash skulle jo sende kode ud som er
browser-uafhængigt??? - nå - det er en _helt_ anden debat som jeg lige
finder en bedre gruppe til )

mvh

Jesper Brunholm

--
Phønix - dansk folk-musik fra unge musikere - http://www.phonixfolk.dk

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 27-09-02 12:35

> http://www.broenink-art.nl/maukie.swf
>
> flyt 'cursoren' og nyd det
>
> --
> Marianne
>
> Hellemose Somali
> hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk
>
> Some people have lives, others have cats

Hehe hvor er den kær.

Prøv osse og ramme dens ører eller hale

Den ER virkelig "for sød" Man har lyst til at flå den ud af skærmen og
kramme den

Hilsen
Lisbeth

Fra : Jette

Dato : 27-09-02 19:33

"Lisbeth Hviid Jakobsen" skrev:
> Den ER virkelig "for sød" Man har lyst til at flå den ud af skærmen og
> kramme den

Det minder mig om den reklame de i øjeblikket viser, med en mand der
forsøger at komme ind i sit fjernsyn, til en lækker dame

Kan lige forestille mig en katte-freak med næsen trykt flad mod
computerskærmen *GGG*

Mvh. Jette

Fra : maz

Dato : 27-09-02 16:41

......jeg kan kun tilslutte mig mængden, der synes den er for sød...
:0)) maria

Fra : Sander

Dato : 27-09-02 19:47

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3d941ae2$0$32529$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> http://www.broenink-art.nl/maukie.swf
>
> flyt "cursoren" og nyd det

Den er sød.
Stor begejstring fra vores knap 3 årige datter. Hun er ellevild og
kommentere alt, fra øre, hale og poter til søøød mis. : )

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 28-09-02 12:19

"Sander" <sander@tjekmig.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Stor begejstring fra vores knap 3 årige datter. Hun er ellevild og
> kommentere alt, fra øre, hale og poter til søøød mis. : )

Mine børn på hhv. 7 og 11 var også vilde med den. (og selvfølgelig var jeg
osse selv)

Prøv at lægge mærke til dens pupiller når man bevæger musen hurtigt. De
bli'r helt opspilede *G* Meget realistisk.

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte