Museklubben
Fra : Lene Vang

Dato : 27-09-02 09:47

Hejsa allesammen

Jeg ville lige høre om hvem som kommer til Sorø på søndag, og om
Museklubben vil være tilstede.

Er der en som ved hvor udstillingen ligger i forhold til Sorø station???

Vel mødt

Lene Vang

Fra : Mette Jensen

Dato : 27-09-02 09:27

"Lene Vang" <lenevang@get2net.dk> skrev

> Jeg ville lige høre om hvem som kommer til Sorø på søndag, og om
> Museklubben vil være tilstede.

Det tror jeg da nok! Jeg har tænkt min at tage mus på denne gang
-føler jeg sbart har så meget styr på udstillibger at jeg kan overskue det

Men havd siger I andre? Har I nogen planer?

> Er der en som ved hvor udstillingen ligger i forhold til Sorø station???

Jeg tror nok det er lidt for lang at gå... Vi tager en taxa om morgnen, men
senere går der nok en bus.

--
Venlig hilsen Mette

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 27-09-02 10:21

"Lene Vang" <lenevang@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa allesammen
>
> Jeg ville lige høre om hvem som kommer til Sorø på søndag, og om
> Museklubben vil være tilstede.

Jeg kommer, og vil da overveje at tage mus på. Ellers kan jeg findes via
kataloget - jeg tror, jeg kommer til at opholde mig ved buret en stor del af
tiden.

> Er der en som ved hvor udstillingen ligger i forhold til Sorø station???

Stationen ligger næsten 3 km fra hallen, så der er nok lidt langt at gå. Du
kan se placeringen ved at søge på www.krak.dk på Sorø-Hallerne.

Mvh. Else.

Fra : Lene Vang

Dato : 27-09-02 10:57

> [...]
> kataloget - jeg tror, jeg kommer til at opholde mig ved buret en stor del af

Kommer Aurora med *savle* *savle*

Hilsen

Lene Vang

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 27-09-02 10:40

> Kommer Aurora med *savle* *savle*

Ja da
Og hun har længe øvet sig på "BIS-vinder-positurer", så hun rigtigt kan tage
sig ud *GGG*
Du kan se det her http://makeashorterlink.com/?U23753DE1 - så har du noget
at savle over indtil på søndag.*S*

Vi ses.
Mvh. Else.

Fra : Lene Vang

Dato : 27-09-02 11:20

> Ja da
> Og hun har længe øvet sig på 'BIS-vinder-positurer', så hun rigtigt kan tage
> [...]
Hun er godt nok blevet stor, er du ikke snart ved at blive træt af
hende??? ;)

hilsen

Lene

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 27-09-02 11:19

> Hun er godt nok blevet stor, er du ikke snart ved at blive træt af
> hende??? ;)
>
> hilsen
>
> Lene

Jo - lige så træt, som jeg er af solskin, chokolade, nyhedsgruppen, at spise
på restaurant og at få nyt tøj *GGG*

Du håber, hva'?
Jeg må vist hellere sætte hængelås på buret på søndag

Forresten er Aurora jo slet ikke min kat, hun er min datter Dittes
(Ditter-datter *S*), og det er også Ditte, der skal udstille hende på
søndag.

MVh. Else.

Fra : Majer

Dato : 27-09-02 20:11

"Lene Vang" <lenevang@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa allesammen
>
> Jeg ville lige høre om hvem som kommer til Sorø på søndag, og om
> Museklubben vil være tilstede.

Hej Lene!

Jeg kommer til Sorø, og har tænkt mig at tage en lille mus på...*G*.. Jeg
bliver dog nok ikke den opsøgende, i forhold til at finde andre
"musse-ejere", da det jo er første gang jeg skal udstille. Men I er da
velkommen til at kigge efter mig.

I kataloget står jeg som Majbritt Hansen, med katten Cruz Bully Babe.

Mange hilsner fra

--
Majer

www.majer.dk