ny mobiltelefon
Fra : muzakker

Dato : 23-02-01 18:25

Hejsa

Jeg skal have en mobiltelefon.

Den skal unlockes !

Jeg kunne bedst tænke mig en 3310..men kan den knækkes ??

eller skal jeg bare købe en 3210 ?

Når jeg så har mobiltelefonen, hvilke ting skal jeg så skaffe ??

er det rigtig forstået hvis jeg skaffer et mbus kabel og nokiatool ? eller
skal der mere til

mvh flemming

Fra : Kim Larsen

Dato : 24-02-01 01:23

Knækkes og knækkes.

Alt kan vel lade sig gøre. Prøv at ligge den på en bordkant og så tryk til
på den del som rager ud over kanten !

Meeen er det nu ikke synd for mobien ?

Fra : Carsten Riis

Dato : 24-02-01 01:12

Kim Larsen wrote:

> Meeen er det nu ikke synd for mobien ?

LOL

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Send en SMS til din ven via denne ganske ukommercielle service

Fra : Hans Pedersen

Dato : 24-02-01 02:57

On Fri, 23 Feb 2001 18:25:06 +0100, "muzakker" <utrolig@fedt.dk>
wrote:

>Jeg skal have en mobiltelefon.
>
>Den skal unlockes !

Så er der da vel ingen grund til at unlocke den, er der? Du kan da
bare købe din telefon hos den udbyder, du evt. har abonnement hos. Og
Mobilix tilbyder også at forlænge kontrakten på en ny telefon. F.eks.
skal jeg ha' en N6210 i næste uge, og den vil bare fortsætte på min
nuværende nummer uden at telegonen bliver dyrere. Den er dog stadig
locked i 6 mdr.

Det jeg prøver at sige er, at telefonen jo ikke bliver bedre af at
være unlocked. Det er kun hvis man skal sælge den, eller skiftre
abonnement, at det kan være nødvendigt, og abonnementerne er man
alligevel bundet op på i 6 mdr.

--
Hans Pedersen
ICQ: 9178476

Fra : muzakker

Dato : 24-02-01 17:13

Jeg vil jo gerne have en 3310 kombineret med WOL abbonement..
og så vidt jeg ved bliver det for dyrt - hvis jeg ikke kan knække
den....

flemming

Fra : Hans Pedersen

Dato : 25-02-01 01:02

On Sat, 24 Feb 2001 17:12:50 +0100, "muzakker" <utrolig@fedt.dk>
wrote:

>Jeg vil jo gerne have en 3310 kombineret med WOL abbonement..
>og så vidt jeg ved bliver det for dyrt - hvis jeg ikke kan knække
>den...

Og så betale for 2 abonnementer i et halvt år? Er det nu også smart...

--
Hans Pedersen
ICQ: 9178476