Stambogsføreren
Fra : Lene

Dato : 27-09-02 08:04

Hej allesammen...

Jeg ville lige høre, om der er nogen, som kan hjælpe mig med et
telefonnummer eller en email adresse til stambogsføreren. Jeg har ledt i
Kattemagasinet og på nettet, men det eneste jeg synes at kunne finde er
postboks adressen...
Hvis nogen kan hjælpe mig, bliver jeg meget glad

Mange venlige hilsner fra Lene
www.erler.dk

Fra : Grit Wessel

Dato : 27-09-02 08:20

> Jeg ville lige høre, om der er nogen, som kan hjælpe mig med et
> telefonnummer eller en email adresse til stambogsføreren.

Hej Lene

Du kan ikke finde nogen kontaktinformation på stambogsføreren, da det ikke
er tilladt for medlemmerne at kontakte hende. Du skal i stedet kontakte
stambogssekretæren i din egen klub.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Camilla Baird

Dato : 28-09-02 16:02

On 27/09/2002 09:04, in article 3D9402FB.9010207@gmx.net, "Lene"
<Lene_lock@gmx.net> wrote:

> [...]
> postboks adressen...
> Hvis nogen kan hjælpe mig, bliver jeg meget glad

Da hun er på FD-Opdrætter listen og til tider også på FIFé-listen, har jeg
hendes email her: Annika Högberg & Jörgen Jensen <mandrakes@get2net.dk>
Det er korrekt, hvad andre skriver, at man helst skal gå igennem sin egen
klub, men drejer det sig om manglende registreringspapirer eller lignende,
må man godt kontakte Annika direkte - hun svarer hurtigt og præcist

--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 28-09-02 16:38

"Camilla Baird" <mail@korat.dk> skrev >
> Det er korrekt, hvad andre skriver, at man helst skal gå igennem sin egen
> klub, men drejer det sig om manglende registreringspapirer eller lignende,
> må man godt kontakte Annika direkte - hun svarer hurtigt og præcist

Nej, man skal ikke *helst* gå gennem egen klub - man SKAL gå gennem egen
klub!
Det er forbudt at have kontakt direkte mellem stambogsfører og opdrætter -
Annika er lønnet medarbejder i FD uden "kundekontakt" om man så kan sige -
alt kontakt går via klubberne, som er bindeled mellem de enkelte opdrættere
og FD.

Mvh. Camilla