3330 probZ
Fra : Thomas E

Dato : 27-09-02 01:27

Efter at have opdateret softwaren i en 3330 (v.4.50) og har gjort alt
korrekt, kan jeg nu konstatere den lukker af for netværket efter et minuts
tid. Tlf er ikke stjålet. Den finder fint net og forsvinder igen kort efter.
Hvad skyldes det?

Fra : Per Sørensen

Dato : 27-09-02 06:35

Prøv at update faid:)

www.djubi.dk
Unlock og rep. af de fleste mærker.

Fra : Thomas E

Dato : 27-09-02 10:00

Har jeg gjort!

Fra : Lars Bøgvad

Dato : 27-09-02 17:28

> [...]
> korrekt, kan jeg nu konstatere den lukker af for netværket efter et minuts
> tid. Tlf er ikke stjålet. Den finder fint net og forsvinder igen kort

Jeg går ud fra det ikke er din tlf. eller hvad ? Prøvede du den før du
opdaterede den ? Det kan jo være den er defekt .
Jeg har selv en tlf med samme problem og den er vand skadet.

Mvh Lars Bøgvad

Fra : Thomas E

Dato : 28-09-02 14:56

Det er en af mine venners tlf. Den gjorde det ikke før vi opdaterede den. Og
med et telia kort viser den det ettal.

Fra : helloo.dk

Dato : 29-09-02 00:24

Jeg har mødt flere af slagsen men det har været p.g.a. forkert unlock.. prøv
at send den til en unlocker nær dig.. hvis ikke det kan laves koster det jo
ingenting..

--
Helloo.dk
helloo.dk åbner de fleste Nokia telefoner med garanti for kun 100,- kr.

Fra : Thomas E

Dato : 29-09-02 23:54

Hvorfor siger alle at man skal sende sin tlf til dem??
Har da unlocked flere tlf selv med held. Lever ikke af det, kun hobby.

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 30-09-02 00:15

"Thomas E" <eriksen_tour@hotmail.com> wrote in message
> Hvorfor siger alle at man skal sende sin tlf til dem??
> Har da unlocked flere tlf selv med held. Lever ikke af det, kun hobby.

Undskyld, hvis jeg tager fejl, men du skriver at du har lagt en telefon ned
og undrer dig nu over at der er nogen, som tilbyder at hjælpe dig ?

--
mvh Kasper Grevsen / Unlock Århus

Fra : helloo.dk

Dato : 30-09-02 05:13

Ikke alle "Unlockere" har det samme udstyr.. Nogen der kun har et datakabel
og kalder sig unlockere gør det jo ikke lige så godt som dem der har prof.
udstyr.. derfor er der altid nogen som kan mere end andre.. Derfor tilbyder
jeg at hjælpe dig med Nokia.. Bruger selv andre unlockere når det er
Ericsson eller siemens.

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 30-09-02 15:55

> Ikke alle "Unlockere" har det samme udstyr.. Nogen der kun har et
datakabel
> og kalder sig unlockere gør det jo ikke lige så godt som dem der har prof.
> udstyr..

Prof. udstyr ? Så svært er det altså ikke at skaffe...

--
mvh Kasper Grevsen / Unlock Århus
Nu også rep. og opdatering af Siemens C45.

Fra : helloo.dk

Dato : 30-09-02 18:15

Det var nu heller ikke ment på den måde.. Med prof. udstyr mener jeg udstyr
som kan mere end blot et datakabel.. En Dongel eller Nokiabox eller andre
godter..

--

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en
meddelelse news:an9okv$fij$1@sunsite.dk...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-09-02 18:28

Dan skrev:

>Det var nu heller ikke ment på den måde.. Med prof. udstyr mener jeg udstyr
>som kan mere end blot et datakabel.. En Dongel eller Nokiabox eller andre
>godter..

Hvad kan en dongle/box, som et flasherkabel/datakabel ikke kan?
--
Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : helloo.dk

Dato : 30-09-02 19:01

> Hvad kan en dongle/box, som et flasherkabel/datakabel ikke kan?
> --
> Venligst,
> Lasse Hedegaard

Det var ikke hvad jeg skrev... Jeg skrev at... læs det selv én gang til og
se om du kan finde orderet Flasher nogen steder....

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-09-02 19:08

Dan skrev:

>Det var ikke hvad jeg skrev... Jeg skrev at... læs det selv én gang til og
>se om du kan finde orderet Flasher nogen steder.

Well, nu er et flasherkabel nu altså ikke så specielt, at jeg mener
man kan kalde det "professionelt udstyr".
--
Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : helloo.dk

Dato : 30-09-02 19:48

> Well, nu er et flasherkabel nu altså ikke så specielt, at jeg mener
> man kan kalde det "professionelt udstyr".
> --
> Venligst,
> Lasse Hedegaard

Nej men det koster mere end et Datakabel til 60,- kr. Så hvis man vil kalde
sig unlockere burde det mindste man har da være både datakabel og et flasher
kabel. Hvad gør man ellers hvis telefonen går død?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-09-02 19:59

Dan skrev:

>Nej men det koster mere end et Datakabel til 60,- kr.

Bliver det så til professionelt udstyr, blot fordi det koster mere end
60,- kr? Desuden kan man lave det selv, så er prisen væsentligt mindre
end 60,- kr.

>Så hvis man vil kalde sig unlockere burde det mindste man har da være
>både datakabel og et flasher kabel.

Jeg tror ikke du finder nogen definition på "en unlocker" i nogen
ordbog.

>Hvad gør man ellers hvis telefonen går død?

Det kunne være man havde en aftale med en anden, evt. et værksted.

Jeg er ikke interesseret i at snakke om hvordan man driver sin
forretning. Jeg studsede blot over, at du kaldte et flasherkabel for
"professionelt udstyr".
--
Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : helloo.dk

Dato : 30-09-02 20:35

Det gør jeg heller ikke.. Du lægger ord i munden på mig.. Du vil bare
diskotere.. så dette indlæg er det sidste i denne tråd. Jeg tilbød blot at
hjælpe manden.. Hvorfor laver du det om til et størrere diskution? Nej det
skal du endelig ikke svare på. Bare lad den ligge...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-09-02 21:08

Dan skrev:

>Det gør jeg heller ikke..

Det mener jeg nu:

> [...]

|Med prof. udstyr mener jeg udstyr som kan mere end blot et datakabel..
|En Dongel eller Nokiabox eller andre godter..

Jeg spørger så, hvad dette kan, som et flasherkabel ikke kan - og du
siger ingenting. Så må dette vel også være "professionelt udstyr"?

>Du lægger ord i munden på mig..

Næh. Det kan godt være jeg misforstår, men så kunne det være en idé at
tænke lidt på dine formuleringer.

>Du vil bare diskotere..

Næh, jeg undredes - og spurgte.

>så dette indlæg er det sidste i denne tråd.

Måske for dit vedkommende, men jeg vil nu have lov at forklare hvordan
og hvorledes.

>Jeg tilbød blot at hjælpe manden..

Det betyder ikke, at vi andre ikke må spørge om noget. Der er ikke
nogen der 'ejer' en tråd.

>Hvorfor laver du det om til et størrere diskution?

Der skal mindst 2 til at diskutere.

>Nej det skal du endelig ikke svare på. Bare lad den ligge...

Så lad være med at spørge!

PS! Citér gerne det du svarer på, så er det neget nemmere at forstå
hvad du mener.
--
Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Bachelor®

Dato : 30-09-02 23:33

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse news:3d97cfb5$0$70338$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Ikke alle "Unlockere" har det samme udstyr.. Nogen der kun har et datakabel
> og kalder sig unlockere gør det jo ikke lige så godt som dem der har prof.
> udstyr..

Øhh, jeg har da unlocket min med et datakabel, mener du den
kun er unlocket halvt, for så skal jeg da have det rettet ?
(tlf. fungerer upåklageligt)

Fra : Unlock i Horsens

Dato : 30-09-02 23:49

Undskyld mig for at blande mig, men jeg kan ikke lade være....

Jeg tror det hello.dk mener at der er mange der tror at de er
"proffesionelle" unlockere hvis de bare har et datakabel.
Man kan sagtens låse masser af telefoner op med et datakabel, men det kan
ske at det går galt et eller andet sted og så er det surt hvis man ikke har
en form for flasher, da det nogle gange er nødvendig at opdatere/erstatte
softwaren i telefonen.

Derfor får vedkommende et råd om at kontakte en unlocker som har ... hmm,
hvad kan man kalde det... mere forstand på det. og evt. mere udstyr.

For det andet synes jeg at det fuldstændig overdrevet på NG efterhånden. Sig
et eller 2 ord på den forkerte måde, får man det kylet i hovedet igen.

mvh
Unlock i Horsens

Fra : Thomas E

Dato : 01-10-02 13:58

Utroligt hvad indlægget har udviklet sig til. Jeg Må da være mindst ligeså
professionel som alle andre der har både data og flasher kabler. Da der så
vidt jeg ved ikke er nogen officiel uddannelse i unlocking er det da noget
pjat at diskutere sådan over. Man skal jo sføli vide hvad man har med at
gøre, det er klart, og da jeg havde gjort alt rigtigt og det fortsat ikke
virkede måtte jeg jo spørge i gruppen.
Kan da fortælle at den virker fint nu.

Fra : helloo.dk

Dato : 01-10-02 20:59

Når alle er så skide kloge nu kan jeg ikke se hvad vi skal bruge disse
grupper til.. Det kunne jo være de bare skulle nedlægges da det virker som
om folk hellere vil spille klogere end ham den anden der lige har skrevet...
Så kloge hoveder.. Hvis i er så kloge så lad for fanden være med at spørg...