Colin McRae på Win2k Server ?
Fra : Henrik

Dato : 26-09-02 21:45

Hejsa

Jeg vil gerne benytte min server til at hoste Colin McRae 2, men jeg synes
ikke rigtigt det vil virke

Jeg gætter på at problemet skyldes at jeg kører med Win2k server edition,
for selvom jeg starter det op i Win95 eller Win 98 compatibility mode kommer
det aldrig i gang. Der er sort skærm og 20 sek. senere er jeg tilbage på
skrivebordet.

Jeg har installeret Directx 8.1 og grafikkortet er et Matrox G100, hvilket
det nok skulle køre med.

Seneste patch til CMR2 er også installeret.

Nogen idé'er ?

Mvh
Henrik

Fra : Henrik

Dato : 26-09-02 21:56

"Henrik" <sahl@REMOVETHISsnaps.dk> wrote in message
> [...]
> det nok skulle køre med.
>
> Seneste patch til CMR2 er også installeret.

Nåh, det kan jo så næsten også være lige meget, for man kan åbenbart ikke
sætte en didicated server op, så giver jo lidt sig selv

Mvh
Henrik