Guitarist søger band (Kbh.),nu skal det al~
Fra : Leon Jessen

Dato : 26-09-02 21:42

Hejsa,

Nu er jeg træt af at sidde derhjemme og jamme med anlægget. Mine ambitioner
er, at det skal først og fremmest være for musikkens skyld. Vi skal
selvfølgelig ud at spille, da det jo er det det hele drejer sig om.

Jeg søger et band som øver en, højst to, gange om ugen i København. Stilen
skal være pop/funk/rock, eksempler på ting, som kunne være fede at spille,
kunne være: Kashmir, Atomic Swing, Beatles, Creedence, Drori-Hansen, Stevie
Wonder, m.fl. - Lad os snakke om det, jeg er stort set frisk på alt!

Jeg kan tilbyde en solid rytmeguitar, som også kan lave lead. Jeg mangler
lidt rutine mht. lead, og er derfor primært interesseret i at hoppe ind på
rytme, og så 'springe ud' en gang imellem på lead'en. Mht. gear, så tjek min
hjemmeside, jeg har til at tage ud og spille!

Vi skal have det sjovt, og spille fed musik

Hvis du/I er interesseret i dette, så tøv ikke med at kontakte mig!

Med venlig hilsen Leon Jessen.

Se meget mere på: http://www.leonjessen.dk
Kontakt: Leon Jessen, email@SPAMleonDOjessenSUCK.dk
Du ved nok hvad du skal fjerne

--
Mvh. Leon
Se mere på: www.leonjessen.dk

Fra : Leon Jessen

Dato : 27-09-02 17:52

[Snip]

Ps. Jeg glemte at skrive at jeg er 22, og har spillet guitar i 7 år.

Vær frisk!

--
Mvh. Leon
Se mere på: www.leonjessen.dk

Fra : Jonas Engelhardt

Dato : 01-10-02 01:21

On Thu, 26 Sep 2002 22:42:18 +0200, "Leon Jessen" <Se_min@signatur.ok>
wrote:

>Hejsa,
>Vi skal have det sjovt, og spille fed musik
-klip-
>Hvis du/I er interesseret i dette, så tøv ikke med at kontakte mig!

> [...]

Det vrimler med guitarister i Kbh, så det kan godt blive svært. Jeg
kender en hel del bands, så jeg skal nok forhøre mig ude omkring.
Det lyder ellers som om du har den rigtige indstilling.