MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Adgangskode win2000/win 98SE netværk
Fra : Søren Sørensen

Dato : 26-09-02 20:54

Har et simpelt netværk bestående af PC A med win 2000 og PC B med win 98SE.

Netværket virker, da jeg kan pinge, ligesom jeg på begge PC'er kan se "den
anden" i gruppen andre computere.

Drev, printere m.v. er delt.

Når jeg forsøger at få adgang til PC A (den med win 2000) fra PC B, får jeg
en dialogboks, hvor jeg skal indtaste et password.

I forbindelse med installationerne har jeg på intet tidspunkt bedt om noget
med opsætning af password og aner ikke hvad passwordet består af.

Noget bud på, hvordan dette problem løses ?

Fra : ZIGGE

Dato : 26-09-02 21:05

Sæt brugernavn og password til det samme på begger maskiner og lav evt.
automatisk logon på maskinerne.

/ZIGGE

PS: opret en bruger på win2000 maskinen, så færdes du mere sikkert på
nettet...