AppleWorks print problem
Fra : Finn Poulsen

Dato : 26-09-02 20:56

Hej
Jeg har et underligt problem med AppleWorks 6 og min printer. Appleworks
vil kun printe fra starten af en side dvs. Hvis jeg flytter tekst eller
tekstbokse ned til bunden af siden, bliver de printet som om de stod
øverst eller fra starten af dokumentet. Det sker også med gamle
dokumenter med tekten startende et stykke ned på siden.
Siden ser rigtig ud i preview mode, men den printer forkert.

HPdeskjet 920C, OS 9.2.2

vh

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 27-09-02 04:59

Hej Finn

Prøv at slette indstillingsfilen 'AppleWorks 6 Fonts' / 'AppleWorks 6
Skrifter' fra AppleWorks indstillingsmappen i mappen 'Indstillinger' /
'Preferences'. Det plejer at hjælpe.

mvh. Erik Richard

Fra : Finn Poulsen

Dato : 27-09-02 12:16

Har prøvet at smide alle Appleworks preferencer ud, den gør det stadig.
Den printer OK hvis det sker fra OSX 10.2. HP printerdriveren er den
nyeste 4.3, så det er måske den det er galt med.
vh

Fra : Glenn Pedersen

Dato : 27-09-02 21:04

Hej Finn
Den nyeste printdriver for DJ 920C er 4.33 (OS 9.x oog 2.0b for OS X)

Glenn