temaet til Bogart-DR?
Fra : Fam. Jensen

Dato : 26-09-02 20:21

Hej.

Hvad er titelen på temaet fra Bogart (program på DR)?
Og hvor kan man evt. finde det som lydfil?
Den er vist nok lavet af Fuzzy.

------>
Holger Jensen aka. [ReGloH] - http://regloh.h4f.dk/
E-mail: kapelmester@mail.tdcadsl.dk / phone: (+45) 2890 1566
ICQ: 94405832

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 26-09-02 20:30

Så vidt jeg husker har Fuzzy ikke sat nogen speciel titel på musikken til Bogart, så det er bare underlægning til Bogart.

Jørgen

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 27-09-02 00:06

> Hvad er titelen på temaet fra Bogart (program på DR)?

Bogart har lige fornyet sig, så er det det gamle eller nye du vil have fat
i?

> Og hvor kan man evt. finde det som lydfil?

Led efter "As time goes by".

> Den er vist nok lavet af Fuzzy.

Nej, men han spiller klaverstykket til sangen.

--
Mark
Er du musikekspert? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Fam. Jensen

Dato : 27-09-02 11:56

Tak for de mange bud, men jeg tror vi misforstår hinanden.
Jeg snakker IKKE om filmen Bogart, men om det program med samme titel hvor
man anmelder film. Der synes jeg aldrig at have hørt "As time goes by"...det
var derimod i filmen..."play it again Sam"

------>

Fra : Anders Bro Bystrup

Dato : 27-09-02 12:19

> [...]
> man anmelder film. Der synes jeg aldrig at have hørt "As time goes
by"...det
> var derimod i filmen..."play it again Sam"

Der retteligt hedder Casablanca i følge min hukommelse.
Men strofer fra "As times goes by" indgår da i Bogart's signatur - gør det
ikke?

Mvh
Anders Bystrup

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 27-09-02 12:23

> Der retteligt hedder Casablanca i følge min hukommelse.
> Men strofer fra "As times goes by" indgår da i Bogart's signatur -
> gør det ikke?

Jo, den gør, og det var PRÆCIS det, jeg svarede på. Og Fuzzy spiller
klaverdelen.

Men, som jeg også siger, så har Bogart just ændret sin vignet, hvor der er
endnu mindre tilbage af "As Time Goes By", så vidt jeg husker.

Filmen hedder nemlig Casablanca og s'gu ikke "Play it again, Sam". I guder,
det bliver ikke engang sagt i filmen.