MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvorfor
Fra : ELM

Dato : 26-09-02 19:51

Når man har sin XP opdateret via. windows update hele tiden, hvorfor skal
man så lige instalere den der nye SP1.

ELM

Fra : Madsen

Dato : 26-09-02 20:32

ELM skrev:

> Når man har sin XP opdateret via. windows update hele tiden,
> hvorfor skal man så lige instalere den der nye SP1.

Sikkert fordi at den indeholder opdateringer som ikke kan hentes på
Windows Update.

Du kan læse hvad der er foretaget af fejlrettelser i SP1 her:
<http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=/support/ServicePacks/Windows/XP/SP1FixList.asp>

Madsen.

Fra : Kurt Lund

Dato : 26-09-02 20:33

"ELM" <elm@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> Når man har sin XP opdateret via. windows update hele tiden, hvorfor skal
> man så lige instalere den der nye SP1.
>
> ELM

Det er der heller ikke nogen der siger du skal,
men hvis du vil have det sidste nye med af det hele
er du nok nød til det.
Selve opdaten fra Win update fylder ca 35 mb lige nu
SP1 fylder 132 mb så der en hel del mere med.
Men vælg selv.

Kurt

Fra : Henning

Dato : 27-09-02 00:20

> [...]
> er du nok nød til det.
> Selve opdaten fra Win update fylder ca 35 mb lige nu
> SP1 fylder 132 mb så der en hel del mere med.

SP1 til min maskine fylder kun 1,9 MB på update.dk. Jeg venter dog lige et par dage og ser om der skulle dukke noget brok op her. Indtil videre ser det ud som der kun er et par opsætningsting, der defaultes.

--
Who, what, where: http://move.to/henning

Fra : Madsen

Dato : 27-09-02 13:30

Henning skrev:

> SP1 til min maskine fylder kun 1,9 MB på update.dk.

Det er sikkert kun selve setup-filen som fylder det, på samme måde som
setup-filen til IE fylder 5-600 KB, eller noget i den stil. Det der
skal opdateres bliver først hentet når setup-filen og dig i fællesskab
har bestemt hvad der skal hentes.

Madsen.

Fra : Steen B

Dato : 27-09-02 13:34

On Thu, 26 Sep 2002 21:32:54 +0200, "Kurt Lund" <klander@pc.dk> wrote:

> [...]
>er du nok nød til det.
>Selve opdaten fra Win update fylder ca 35 mb lige nu
>SP1 fylder 132 mb så der en hel del mere med.

den indstalerer ikke alle 132mb da servicepakken også dækker
w2k-server m/m
servicepakken indstallerer kun det der er nødvendigt + det microsoft
syntes der skal ind
/steen

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-02 18:30

>w2k-server m/m
>servicepakken indstallerer kun det der er nødvendigt + det microsoft
>syntes der skal ind
Og som jeg ikke syntes skal ind!!
Så ingen sp1 til mig,,,,

Fra : Henning

Dato : 27-09-02 18:56

> [...]

SP1 til min maskine fylder kun 1,9 MB på update.dk. Jeg venter dog lige et par dage og ser om der skulle dukke noget brok op her. Indtil videre ser det ud som der kun er et par opsætningsting, der defaultes.

(Repost - TDC klovner)

--
Who, what, where: http://move.to/henning

Fra : Madsen

Dato : 27-09-02 20:23

Henning skrev:

> (Repost - TDC klovner)

Kan du ikke se:
<news:3d943de2$0$32554$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk> da?

PS. Det ville være rart hvis du kiggede lidt på din linielængde og
fulgte denne vejledning: <http://usenet.dk/netikette/linje.html>.

Madsen.