Cisco 677 m. TDC bredbånd
Fra : Martin J.

Dato : 26-09-02 20:20

Goddag i gruppen

Jeg vil høre om nogen har prøvet at få en Cisco 677 router til at køre
sammen med TDC bredbånd (ADSL selvfølgelig).

I den løsning jeg har fået af TDC var der et Siemens modem og Siemens
skillefilter...Manden jeg talte med ved bestilling var ikke særligt
behjælpelig da han selv åbenbart knap kunne kende forskel på en switch og et
modem :-/

mvh.
Martin

Fra : Steffen

Dato : 26-09-02 21:42

Hvis det er en router der kan køre PPPoE er det muligt.

Steffen

Hjælp til netværket www.s-p.dk

=====

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 26-09-02 22:12

"Steffen" <mail@s-p.dk> wrote:

> Hvis det er en router der kan køre PPPoE er det muligt.

Det kan den, altså køre PPPoE, men det blev det altså ikke muligt af.

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar, George Antheil and now also Anders Hejlsberg

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 26-09-02 22:11

"Martin J." <martin@itsupporter.dk> wrote:

> Jeg vil høre om nogen har prøvet at få en Cisco 677 router til at køre
> sammen med TDC bredbånd (ADSL selvfølgelig).

Det er der sikkert, fælles for dem alle er at de ikke havde behøvet at
spilde tid på det, det kan ikke lade sig gøre.

> [...]
> skillefilter...Manden jeg talte med ved bestilling var ikke særligt
> behjælpelig da han selv åbenbart knap kunne kende forskel på en switch og

Lige som du ikke kan kende forskel på en router og en router med indbygget
ADSL modem...

Fra : Martin J.

Dato : 26-09-02 23:44

> Lige som du ikke kan kende forskel på en router og en router med indbygget
> ADSL modem...

ikke for noget, men sikke da et skod svar - hvis jeg havde vidst om der var
indbygget ADSL modem i lortet havde jeg nok ikke behøvet spørge vel smarte.

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 27-09-02 07:08

In article <3d938da9$0$69029$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Martin J. wrote:

> ikke for noget, men sikke da et skod svar - hvis jeg havde vidst om der var
> indbygget ADSL modem i lortet havde jeg nok ikke behøvet spørge vel smarte.

Nej, hvis du havde læst dokumentationen til "lortet" havde du ikke
behøvet at svare, det er korrekt.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Your present plans will be successful.

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 27-09-02 07:51

In article <slrnap7tdk.n3h.apj@slartibartfast.nerd.dk>, Andreas Plesner Jacobsen wrote:

> Nej, hvis du havde læst dokumentationen til "lortet" havde du ikke
> behøvet at svare, det er korrekt.

At spørge.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Who will take care of the world after you're gone?

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 27-09-02 10:46

> Nej, hvis du havde læst dokumentationen til "lortet" havde du ikke
> behøvet at svare, det er korrekt.

Jeg er sgu rørt over den hjælpsomme indstilling folk bliver mødt
med, det er rart at se..

--
Hygge..
Thomas

<http://carftp.com> - a library of car videos.

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 28-09-02 14:46

"Thomas Strandtoft" <thomas.strandtoft@anderledes.dk> wrote:

> Jeg er sgu rørt over den hjælpsomme indstilling folk bliver mødt
> med, det er rart at se..

Som man spørger får man svar.

Hjælpsomheden fejler intet, se mine svar til Ivan for nylig..

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 28-09-02 14:45

> ikke for noget, men sikke da et skod svar - hvis jeg havde vidst om der
var
> indbygget ADSL modem i lortet havde jeg nok ikke behøvet spørge vel
smarte.

Hvis du ikke kan tage lidt gas, bør du heller ikke selv give ud af det:

Så du smily'en i mit svar....

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 27-09-02 01:04

On Thu, 26 Sep 2002 21:19:39 +0200, "Martin J."
<martin@itsupporter.dk> wrote:

> Jeg vil høre om nogen har prøvet at få en Cisco 677 router til at køre
> sammen med TDC bredbånd (ADSL selvfølgelig).

No can do.

Cisco 677 er beregnet til at sidde direkte på en ADSL-forbindelse
og levere ethernet til klienterne. Men 677s ADSL er ikke kompati-
belt med TDCs ADSL-løsning.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/