e-boks
Fra : Mogens Isager

Dato : 26-09-02 19:22

Hej,

Det er nu muligt at bruge http://www.e-boks.dk med Mozilla. En grund
mindre til at bruge IE!!

Mvh Mogens Isager

Fra : Morten Jes Lehrmann

Dato : 26-09-02 19:49

Mogens Isager <m@DONTSPAMisager.net> writes:

> Hej,
>
> Det er nu muligt at bruge http://www.e-boks.dk med Mozilla. En grund
> mindre til at bruge IE!!

Det lyder spændende!

Er det noget du selv har konstateret? Det fremgår ikke af deres
side om forudsætninger:

http://www.e-boks.dk/tempfiles/151.asp

Mvh
Morten

--
-o)
SuSE 8.0 Linux /\

Fra : Mogens Isager

Dato : 26-09-02 20:04

Hej Morten,

Morten Jes Lehrmann wrote:

> Er det noget du selv har konstateret? Det fremgår ikke af deres
> side om forudsætninger:
> http://www.e-boks.dk/tempfiles/151.asp

Ja, jeg skrev en 'venlig' kommetar til dem for et stykke tid siden og
fik svar for et par dage siden at de netop havde frigivet en ny release
hvor Mozilla er understøttet. Jeg har lige prøvet det med Mozilla 1.1
under Win2k og det virker fint...

Mvh Mogens

Fra : Stig Nygaard

Dato : 26-09-02 20:11

Hej Morten

Morten Jes Lehrmann wrote:

> Er det noget du selv har konstateret? Det fremgår ikke af deres
> side om forudsætninger:

Kan bekræfte at det virker i min Mozilla 1.0.1 under Windows 98. Dog KUN
på forudsætning af at jeg *ikke* har "popup killeren" slået til :-/

Kan være en god grund til at få installeret PrefBar:
http://www.xulplanet.com/downloads/prefbar/
men det er *muligvis* også muligt at sætte Mozilla op så "popup killer"
generelt er i virke undtagen på specificerede websites, ved at editere
manuelt i prefs.js ?

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk