Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Windows Media Player og Flashplayer lukker~
Fra : Karsten Jühne

Dato : 26-09-02 18:18

Hej.

Jeg har problemer med at se video og høre musik over nettet, hvis der
skal bruges WMPlayer eller Flashplayer.

Jeg har prøvet følgende programmer og browsere:

Windows 98.
WMPLAYER 6.4, 7.0 og 7.1
Flashplayer 6
Netscape 4.72, 6 og 7
IE 6.0
Opera 6.05

Hvis jeg f.eks. vil se et nyhedsindslag eller høre netradio på
www.dr.dk sker følgende:
IE: Browseren lukker ned eller computeren hænger.
Netscape og Opera: Browseren fryser eller computeren hænger.

Jeg har prøvet at af og geninstallere de ovenstående programmer, jeg
har slået virus scanner fra etc.
Jeg har opdatere Windows og diverse drivere.

Hvad kan være galt?

--
Mvh.
Karsten

Amatørradio grej sælges: http://hamsale.websajt.dk

Fra : Jens Petersen

Dato : 27-09-02 09:50

On Thu, 26 Sep 2002 19:17:33 +0200, Karsten Jühne <karsten@jyhne.dk>
wrote:

> [...]

>www.dr.dk sker følgende:
>IE: Browseren lukker ned eller computeren hænger.

Her virker netradio sådan at der åbnes et lille vindue med flashplayer
og den ser ud til at virke, der kommer bare ingen lyd og den skriver
'Buffering: 0%'

Jeg bruger XP.

>Hvad kan være galt?

Prøv at spørge DR.

--
Jens

Breath....Breath in the air, don't be afraid to care. -Pink Floyd

Fra : Karsten Jühne

Dato : 27-09-02 11:57

On Fri, 27 Sep 2002 10:49:52 +0200, Jens Petersen wrote:

>Prøv at spørge DR.

Det er selvfølgelig en ide, det er dog også galt andre steder.

Fra : Karsten Jühne

Dato : 27-09-02 12:32

Fra : Jens Petersen

Dato : 27-09-02 13:05

On Fri, 27 Sep 2002 13:31:52 +0200, Karsten Jühne <karsten@jyhne.dk>
wrote:

>Det er selvfølgelig en ide, det er dog også galt andre steder.

Jeg har ikke haft problemer med WMP andre steder, men på DR virker det
heller ikke når jeg vælger at afpille direkte i WMP, men der bruger
den også et plugin i IE.

Hvis jeg starter WMP op og vælger en radiostation virker det fint.

Jeg har ikke set andre der kobler WMP og Flashplayer sammen, har du
evt. et link?

--
Jens

Parents Who Watch Television - Have Kids Who Watch Television

Fra : Karsten Jühne

Dato : 27-09-02 14:44

On Fri, 27 Sep 2002 14:05:02 +0200, Jens Petersen <jp@c.dk> wrote:

> [...]

Det gjorde jeg så, men de kunne ikke hjælpe.

>Hvis jeg starter WMP op og vælger en radiostation virker det fint.

Dur heller ikke her, kan dog sagtens afspille alle mulige formater fra
min harddisk.

>Jeg har ikke set andre der kobler WMP og Flashplayer sammen, har du
>evt. et link?

Det var ikke de to sammen, det var bare begge to, der ikke virkede.