åh hvor dejligt
Fra : bof

Dato : 26-09-02 17:15

hej

jeg kom til at tænke på alle de af jer der var urolige for om jeres katte
nogensinde ville begynde at sove sammen og vaske hinanden osv.

det behøver jeg heldig vis ikke tænke på. Laban og Naja sover tæt sammen om
natten og vasker hinanden. Det med at vaske er dog mest lige inden den som
vasker bider i et øre eller sådan noget, men de holder tydeligt af hinanden
nu.
Men jeg vill også sove tæt hvis jeg var kat. vi har først fået fyldt olie på
fyret i går så det har været hunde koldt herude inden.

Bente (øh der ligger en mis på stolen bag mig, hun ligger 15cm over sædet)

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 26-09-02 17:45

> Bente (øh der ligger en mis på stolen bag mig, hun ligger 15cm over sædet)

Hehe er det en såkaldt laptop model?

Hilsen
Lisbeth

Fra : Jette

Dato : 26-09-02 20:38

"Lisbeth Hviid Jakobsen" skrev:

> Hehe er det en såkaldt laptop model?

Mon ikke det er den ergonomiske rygstøtte der er på spil *S*

Jette

Fra : bof

Dato : 27-09-02 10:41

Hmmm
hun er nu ikke særlig ergonomisk. men hun varmer.