Skærme
Fijala 3554
Onsite på Philips
Fra : Hans Mouridsen

Dato : 26-09-02 17:10

Hejsa

Jeg har netop købt en ny Philips 109P40 19" CRT monitor. Billedet er bare
super skarp, og farverne er utrolig rene, så
det kan jeg ikke klage over. Men skærmen summer ret meget, og det er ret
generende. Lyden er konstant og jeg tror det er HSP
trafo'en som er synderen.

Så mon ikke at den skal byttes? Er der nogen som, kan fortælle mig hvordan
man griber sagen an?
Er det forhandleren som skal rep./ombytte eller skal jeg kontakte Philips
onsite? Evt. hvilket tlf. nummer.

Kan man ikke forlange at få den ombyttet til en ny? Er ikke vildt med at få
en ombytter (brugt).

Håber nogen kan hjælpe.

Mvh
Hans Mouridsen

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 27-09-02 17:42

Hej

Vil bare lige fortælle, at jeg har haft kontakt med Philips Danmark, og de
sender en spritny skærm til mig, med DHL Worldwide Express. Sådan er
procedyren de første 2 år, er den ældre bliver den rep.

Så god service fra Philips.

Hans