Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Minolta Dimage 2300
Fra : Niels Wang Hansen

Dato : 26-09-02 16:25

Jeg har lige fået en ny computer med windows xp ,men jeg kan ikke finde
en driver til mit minolta dimage 2300 kamera,den cdrom der var med
kameraet kan ikke bruges.
Håber der er nogen der kan hjælpe.

M.v.h
Niels Wang Hansen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-09-02 22:10

http://www.minoltaeurope.com/pe/digital/customer_support.html

Fra : Niels Wang Hansen

Dato : 27-09-02 06:13

On Thu, 26 Sep 2002 23:10:22 +0200, Jens Peter Karlsen
<jpkarlsen@mvps.org> wrote:

>http://www.minoltaeurope.com/pe/digital/customer_support.html
>
>Regards Jens Peter Karlsen. Microsoft MVP - Frontpage.
>
>On Thu, 26 Sep 2002 17:25:25 +0200, Niels Wang Hansen
><nilswang@worldonline.dk> wrote:

Der havde jeg faktisk kigget ,men der kan jeg ikke finde noget om mit
kamera.

M.v.h
Niels Wang Hansen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-09-02 13:25

Så svært er det da heller ikke at vælge Engelsk flag | Klikke Owners
Manual og vælge DImage 2300 fra dropdown menuen, Klikke Go og så bare
vælge den engelske version fra listen.
Men her har du et direkte link:
http://download1.minoltaeurope.com:8080/OPENMIND/TECHNIC/DOCUMENT/MANLIBPH.NSF/(UNID)/4BBA7718F33854EBC1256BC7002D44E5/$File/DI_2300_UK_HW.pdf

Du er nok nødt til at bruge Cut and paste til dette link.
Hvis du mangler manual til softwaren er den også tilgængelig.

On Fri, 27 Sep 2002 07:12:56 +0200, Niels Wang Hansen

Fra : Leif Mikkelsen

Dato : 27-09-02 18:48

Prøv at gå ind på Minolta,s hjemmeside, de har måske driver til windows xp.
Mvh. Leif Mikkelsen
------

---

Fra : Niels Wang Hansen

Dato : 28-09-02 06:59

Jeg fandt en løsning på nedenstående side ved at søge lidt mere på
nettet.

http://www.dpreview.com/reviews/read_opinions.asp?prodkey=minolta_2300

Windows XP and My Cam 2300

Problems
Its not working in windows xp ( Minolta Customer Support Said )
!!!!!

But Finnaly I found the way , just follow this

1. Open the control panel from the Start menu

2. Select "Service and Maintanence", if you're in the cathegory
view, then "Maintenance; or directly "Maintenance", if you're in the
classic view.

3. Select "Services"

4. Scroll down the list, until you find a service, named "Windows
Image Acquisition (WIA)".

5. Click with the right mouse button on the service name and
choose "properties"

6. Choose "Deactivated" in the start type dropdown list

7. Click on "Stop" under service status

8. Click on "Ok"

neither to say that before it you should install Minolta Software
in windows Xp , its a bit hard but you can do it after some try.

if have any problem, just mail me at me@joupin.com

www.joupin.com

M.v.h
Niels Wang Hansen