MS Windows
briani 27239
Kan ikke åbne vedhæftede filer.
Fra : Phanton

Dato : 26-09-02 16:44

Efter opgradering til Sp 1 på min Xp kan jeg ikke længere åbne

vedhæftede filer i Outlook Express.

Udseendet på filerne er nedtonet som en skjult mappe.

Nogen det har oplevet dette , og/eller ved what to do?

mvh phanton

Fra : Hans

Dato : 26-09-02 17:28

"Phanton" <phanton@sol.dk> wrote in message

> Efter opgradering til Sp 1 på min Xp kan jeg ikke længere åbne
>
> vedhæftede filer i Outlook Express.
>
> Udseendet på filerne er nedtonet som en skjult mappe.
>
> Nogen det har oplevet dette , og/eller ved what to do?

Funktioner > Indstillinger > Sikkerhed

Prøv så selv og find det punkt hvor krydset skal fjernes.

mvh, Hans

Fra : Phanton

Dato : 26-09-02 21:05

Hej

Tak for det,det virkede, jeg havde ikke brugt så meget tid på at løse det
selv.

mvh phanton