SMS til Spanien...
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 26-09-02 16:10

Hej

Muligheden for brug af SMS bliver stadig forringet ! - Seneste tiltag er
at det ikke længere er muligt at sende SMS fra TDC telefoner, incl.
serviceproviders, herunder Telmore, til Spanske mobiltelefoner

Er der nogen der har erfaring med andre udbydere hvorfra det er muligt ?

PS: Der er tale om Spanske mobiltelefoner, altså ikke Danske telefoner
på besøg i Spanien. (hvorvidt dét kan lade sig gøre mere ved jeg ikke)

--
M.v.h. Ole®

Fra : Christian Poulsen

Dato : 26-09-02 17:02

> Er der nogen der har erfaring med andre udbydere hvorfra det er muligt ?

Jeg mener desuden at SONOFON og Orange har samme problem. Det er fordi der
er tvivl om interconnect-afgiften så vidt jeg har forstået.

Fra : 5750 giller

Dato : 27-09-02 07:07

prøv ICQ

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 28-09-02 14:05

> prøv ICQ

Tror nok det var "rigtige" teleudbydere der blev forespurgt.
Ellers kan du finde en oversigt over gratis SMS-sendere der også kan sende til
udlandet (incl. Spanien) på http://www.vindenand.dk (>> Send SMS).

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : Claudius1971

Dato : 08-01-03 05:53

Hej,

Jeg ved af bitter erfaring at Telia og Orange har samme problem. Min
løsning har været at købe et Tele2 taletidskort (sim-kort), det virker.

http://www.kandu.dk/