"katte-hvisker"?
Fra : Camilla Baird

Dato : 26-09-02 14:15

Jeg ved, der findes "heste-hviskere", så mon ikke der også findes nogen, der
kan "snakke" med katte? Er der nogen her i gruppen, der ved noget om det?
Har erfaring med det?
Jeg har nemlig en hunkat, som hverken jeg eller hankattene kan finde rede I
- hun udsender tvetydige signaler. Det kunne være interessant at lære mere
om, hvad det egt er, hun vil. Jeg tror ikke, hun har et optimalt liv
lige nu, men jeg kan ikke helt hitte ud af, hvordan jeg kan hjælpe hende, da
hun lader til ikke at ville, det hun siger...
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 26-09-02 14:41

Hej Camilla
Her er en link med dyrebehandlere
http://www.alternativinfo.dk/public/dyr/frame.htm
jeg kender ikke selv noget til dem
--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Katrine Nederby

Dato : 26-09-02 15:01

"Camilla Baird" <mail@korat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
da
> hun lader til ikke at ville, det hun siger...

Hej Camilla.

Jeg vidste, jeg havde set noget om det et sted og fandt en artikel i
Kattemagasinet nr. 2, april 2000 under overskriften "Hun taler med Katte".
Har du det nr.? Artiklen handler om Anni Koch-Knudsen, der kan "tale"
telepatisk med katte og på den måde få opklaret, hvad der evt. plager dem.
Hun boede dengang i Jyllinge på Sjælland og kunne træffes på tlf. 46 73 31
05, men det er jo ikke sikkert, det er tilfældet længere. Hvis ikke du har
artiklen, vil jeg godt kopiere og sende den til dig (min scanner er desværre
død).

Mange hilsner
Katrine

Fra : Camilla Baird

Dato : 26-09-02 23:24

Katrine,
Du må meget gerne kopiere artiklen. Kommer du til kattetræf i oktober, så
kan du jo tage den med der...
Mvh Camilla

Fra : Katrine Nederby

Dato : 27-09-02 00:38

> Katrine,
> Du må meget gerne kopiere artiklen. Kommer du til kattetræf i oktober, så
> kan du jo tage den med der...

Desværre nej Ville ellers meget gerne, men der er for langt fra Århus
til Kokkedal.

Jeg sender artiklen imorgen. Går ud fra, det er den korrekte adresse i
kataloget fra Aars?

Og så er jeg meget spændt på at høre, hvad du finder ud af. Jeg er selv ret
skeptisk overfor "det alternative", men vil nu heller ikke helt afvise, at
det på et eller andet plan er muligt at "tale" med dyr

Mange hilsner
Katrine

Fra : Inger Kaya

Dato : 26-09-02 16:01

der er også hende her... som jeg har snakket lidt med om at hun skal
ved lejlighed have vores Trold under behandling. Men om hun er god...
ved jeg endnu ikk...

http://www.naturgaarden.dk/

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 26-09-02 17:17

In article <B9B8D4ED.F60C%mail@korat.dk>, Camilla Baird <mail@korat.dk>
wrote:

> [...]
> lige nu, men jeg kan ikke helt hitte ud af, hvordan jeg kan hjælpe hende, da
> hun lader til ikke at ville, det hun siger...

Anette Røpke skulle efter eget udsagn kunne noget der henad + hun også
er dyreadfærdsforsker mm. - så hende ville jeg måske prøve. Jeg ved hun
tager hjem til folk, for en bekendt skal have hende ud til sine vuffer
senere i oktober .-)
Hun har en hjemmeside her:
http://www.the-animal-behavioural-school.dk/default.htm

fotoalbum: http://homepage.mac.com/ann_rudbeck

Fra : Mulle

Dato : 26-09-02 21:20

Jeg har pt. en kat i "behandling" hos Tina Jensen( tikla@image.dk )

Hun siger selv hun ikke har den store erfaring med katte (men med heste og
hunde), men den første "samtale" har bragt mange ting frem, som vi kan
arbejde videre med. Tina "taler" med katten via et tilsendt billede.

Du kan jo kontakte hende og høre om hun har tid til en kat mere...

--
Hilsen Mulle, Miv og MissRosa's mor

http://home8.inet.tele.dk/hei/killing.html

Fra : Camilla Baird

Dato : 26-09-02 23:27

Mange tak til alle, som har givet info om kattehviskere. Nu har jeg lidt at
gå videre med Jeg ved egt ikke, hvad jeg forventer at få ud af en sådan
session, andet end at jeg håber at kunne lære at forstå min kat bedre...

Fra : Inger Kaya

Dato : 27-09-02 00:06

Hej Mulle

Hva giver du der...? (kr.)