Clear screen i console
Fra : Morten Winther

Dato : 26-09-02 13:45

Hej

Sidder og fedter med java i alm dos console og vil høre om man kan lave en
clear screen?

Har fundet noget google men det virker ikke på NT og W2K:

System.out.print("\033[H\033[2J");

Andre løsninger til W2K?

/ morten

Fra : Trygleren

Dato : 26-09-02 14:41

Du kan jo shelle en cls-kommando.
Det er noget med System.out.ExternalResource("cls") eller noget i den dur.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars Winther

Fra : M@ds

Dato : 26-09-02 16:54

"Trygleren" <tryglerenSLETDETHER@tdcadsl.dk> wrote in message
> Du kan jo shelle en cls-kommando.
> Det er noget med System.out.ExternalResource("cls") eller noget i den dur.

Hvad hvis man vil bruge programmet under et andet OS's consol?

Hilsen
Mads

Fra : Trygleren

Dato : 26-09-02 19:39

> Hvad hvis man vil bruge programmet under et andet OS's consol?

Ja så et mit råd ikke meget værd =) Kigger lige på det lidt senere.