Pædofili set som sygdom
Fra : Bo Warming

Dato : 26-09-02 13:06

Kemisk ubalance i hjernen

Aviserne har enigt oplyst, at Moses Hansen er sindsyg.

Nogle mener, at kun Fadergruppen sikrede mod, at pøblen myrdede Moses, og at
det havde han egentlig fortjent.

Staten laver film om, at det er sejt at blive muslim ("Kald mig Axel") men
kristendom, der stikker dybere end folkekirke-levebrødspræsternes, - de er
altså nu sindsyge (og det skal behandles med vold!)

Fler og fler underholdningsfilm og TV-serier, fx "Eastenders"TV2 26-09-2002
, beskriver afvigere som skitzo og lader medfølende venner til den "syge"
forklare lægelig viden, som påstås at være, at der er en "kemisk ubalance i
hjernen" og "neurotransmittere som vi alle har, er hos den syge FOR MANGE
OG I UORDEN".

Når man bytter om på to ord, hedder det i vore dage, at "to ledninger er
blevet krydset over" - som om lægerne havde brugbar viden om nerver og
dårlige tanker. Det har de ikke. Al pille-succes skyldes placeboeffekt,
altså indbildning, eller kemisk spændetrøje, altså medicinsk passivisering.

Mediernes opblæsning af pædofili til samfundsproblem-nr-1 er også et forsøg
på at være GOD og HÆVNENDE samtidig - og journalisterne designer hetzen mod
en tænkt forbrydelse, så visse ulykkesfugle vælger falske tilståelser, og
får terapi, så terapeuter kan ansættes.

Når man ikke er som folk flest, fx som jeg, men ingen kan finde en diagnose
der kan passe, så opdigtes "offtopic" og det sættes i bås med nettets reelle
spamproblemer, og udsmidning af nettet gøres til en velgerning.

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Kuruderu

Dato : 26-09-02 15:22

kan du ikke skrive igennår du er blevet enig med dig selm om hvad det er du
vil skrive så du ikke blander 3-4 emner sammen.

Kuruderus

Fra : Anita

Dato : 26-09-02 16:00

"Bo Warming" wrote

Hej BW. Jeg prøver lige at kigge nærmere på dit indlæg. Der er nemlig nogle
ting jeg ikke forstår, hvorfor du skriver om i denne gruppe.

> Kemisk ubalance i hjernen

Er det din overskrift? Hvorfor er det så ikke den linje der står i headeren?
Et indlæg bliver jo ikke emnemæssigt korrekt af at have en overskrift, der
indikerer at det omhandler seksualitet.

> Aviserne har enigt oplyst, at Moses Hansen er sindsyg.

Har de?
Er Moses Hansen pædofil eller hvori består sammenhængen?

> Nogle mener, at kun Fadergruppen sikrede mod, at pøblen myrdede Moses, og
> at det havde han egentlig fortjent.

Hvad har det med din overskrift at gøre (pædofili set som sygdom)?
Hvad har det med seksualitet at gøre?

> [...]

> Det har de ikke. Al pille-succes skyldes placeboeffekt,
> altså indbildning, eller kemisk spændetrøje, altså medicinsk

Det er sgu noget af en påstand du kommer med dér. Hvis medicin ikke virker i
virkeligheden, hvorfor bruger Novo Nordisk så tid og penge på at udvikle nye
medicintyper? Hvorfor udskriver man så ikke bare kalktabletter mod aids
osv.?

Og hvad har dette iøvrigt med overskriften eller gruppens emne at gøre???

> Mediernes opblæsning af pædofili til samfundsproblem-nr-1

Jeg mener ikke at medierne opblæser pædofili til samfundsproblem nummer 1,
derimod ser jeg "flygtninge" væsentlig højere på dagsordenen.

> er også et forsøg på at være GOD og HÆVNENDE samtidig
> - og journalisterne designer hetzen mod
> en tænkt forbrydelse, så visse ulykkesfugle vælger falske tilståelser, og
> får terapi, så terapeuter kan ansættes.

*G* sær teori - som nok hverken kan af eller på-vises.

> diagnose der kan passe, så opdigtes "offtopic"

Opdigtes? Arj, den er sgu god nok - du vil bare ikke høre eller se. Min mor
kalder det "vil-døv".

> og det sættes i bås med nettets reelle
> spamproblemer, og udsmidning af nettet gøres til en velgerning.

Det er da også et problem at nogle af grupperne fyldes med indlæg, der intet
har med gruppens emne at gøre. Fx. dit og mit. Der er jo et formål med disse
grupper, og det er ikke at få plapret så meget som muligt ud, på kortest
mulig tid, uanset hvad det så handler om. Man får jo også langt mere
"on-topic" respons på sine indlæg, hvis man forstår at henvende sig de rette
steder, til de rette folk.

Venligst Anita

Fra : Bo Warming

Dato : 28-09-02 22:11

"Anita" <anita@REMOVEstofanet.dk> wrote in message

> Et indlæg bliver jo ikke emnemæssigt korrekt af at have en overskrift, der
> indikerer at det omhandler seksualitet.

Der har været lange tråde om antipsykiatri, så mit indlæg er - som altid -
mere ontopic end de fleste andre i denne ng.

> Er Moses Hansen pædofil eller hvori består sammenhængen?

Nej, men da alskens afvigelse kaldes sygdom er det relevant at samle
eksempler på at når man ikke evner at modsige med facts og logik, så lyver
man om sindsyge eller offtopic.

> [...]
nye
> medicintyper? Hvorfor udskriver man så ikke bare kalktabletter mod aids

Insulin er god symptombehandling og Novo laver ikke psykofarmaka, som er
hvad jeg angriber i denne tråd.
Engang brugtes disse også mod homosexualitet!
Lissom keminsk kastrering er benyttet vedr pædofili.

> Opdigtes? Arj, den er sgu god nok - du vil bare ikke høre eller se. Min
mor
> kalder det "vil-døv".

dum mor

Ingen har kunne forklare noget offtopic fra mig - selv den som John Sahl
klagede over til Sunsite og Tiscalie, var langt, langt, langt mere ontopic
end Henning-chat og andet dss-regerings-hyggensnak.

Der er rigeligt sexrelevant i min trådstart, om den udbredte
vrangforestilling at se pædofili som sygdom.
Hvorfor svarer du ikke på det, i stedet for at offtopicce konstant og hele
tiden?

> [...]
> mulig tid, uanset hvad det så handler om. Man får jo også langt mere
> "on-topic" respons på sine indlæg, hvis man forstår at henvende sig de

Problemet er kun, at der skrives for lidt. Hvis der skrives noget som nogle
syns er uinteressant , kan de jo skøjte let hen over det.

Jeg får lige meget response om jeg er 100% ontopic eller - som normalt kun
ca 99% ontopic. Det er min meninger som irriterer nogle - ikke andet.

Fra : CeeJay

Dato : 29-09-02 09:50

> Nej, men da alskens afvigelse kaldes sygdom er det relevant at samle
> eksempler på at når man ikke evner at modsige med facts og logik, så lyver
> man om sindsyge eller offtopic.

Eller lyver om at andre lyver om sindsyge eller offtopic,
uden at modsige sige med facts eller logik.

> dum mor

Grov bemærkning fra din side.
Måske manglende opdragelse nu vi er ved forældreroller ?

> Ingen har kunne forklare noget offtopic fra mig - selv den som John Sahl
> klagede over til Sunsite og Tiscalie, var langt, langt, langt mere ontopic
> end Henning-chat og andet dss-regerings-hyggensnak.

Folk har forklaret offtopic fra dig massere af gange .. men som Anita siger :
Du vil hverken høre eller se.

Bo , så indse det dog - Du er tit off-topic og møgirriterende !

> Problemet er kun, at der skrives for lidt. Hvis der skrives noget som nogle
> syns er uinteressant , kan de jo skøjte let hen over det.

Nej problemet er at der skrives for meget fra dig og andre irriterende elementer.
Det opfattes som støj i gruppen og giver en mindre lyst til at læse og poste i gruppen.
Der kommer derfor færre saglige indlæg fordi saglige mennesker bliver skræmt væk.
Jeg skriver og læser denne gruppe langt mindre i dag end før og det er blandt andet
p.g.a dig!

"At de bare kan skøjte let hen over det" - argumentet holder ikke.
For nogle uger siger udtalte en storstilet mailboxspammer at han genererede ingen.
"Folk kunne jo bare let springe over de mails de ikke gad læse og slette dem"

.. Folket håber på en hård straf.

> Jeg får lige meget response om jeg er 100% ontopic eller - som normalt kun
> ca 99% ontopic. Det er min meninger som irriterer nogle - ikke andet.

Det er jeg uenig i - Der er langt mere at være irriteret over ved dig end blot
dine tåbelige meninger. Du rummer meget mere end blot dem der går på folks nerver.

Med væmmelig hilsen
CeeJay

Fra : Bo Warming

Dato : 29-09-02 16:15

"CeeJay" <usenet2002-2@ceejay.cjb REMOVEthisSPAMfilterTOreply .net> wrote in
message news:3d96bea0$0$70286$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
Min mor

> Grov bemærkning fra din side.
> Måske manglende opdragelse nu vi er ved forældreroller ?

Anklagen går nu på" at "jeg VIL ikke" se sandheden i øjnene.
Nogen evner tankelæsning *G*
Vidnet er en mor, der aldrig har mødt mig eller læst mig.
..

> Folk har forklaret offtopic fra dig massere af gange .. men som Anita
siger :
> Du vil hverken høre eller se.
>
> Bo , så indse det dog - Du er tit off-topic og møgirriterende !

I såfald ville nogen have kunne forklare det, og det er aldrig sket.
Husk at anklager har bevisbyrde.

> Nej problemet er at der skrives for meget fra dig og andre irriterende
elementer.

Skriver jeg mer end folk flest, og hvilken fundatsregel gør det forbudt?

> [...]
blot
> dine tåbelige meninger. Du rummer meget mere end blot dem der går på folks

Gid CeeJay ville oplyse HVAD han er uenig i - at blive anklaget for
tåbelighed etc. er ikke interessant (eller ontopic), når der som altid er
NUL BEGRUNDELSER, NUL PRÆCISERING. Cee Jay vil vel blive anbefalet at skrive
sit offtopic i dk.snak.mudderkast hvis der er nidkærhed mod ham som mod mig.

Hvem kan forklare en forskel på kritik af mig og kritik af jøder i Tyskland
1933 - er der ikke en væsentlig lighed , nemlig at nogen mangler et
fjendebillede, og så sættes al logik og alle facts ud af kraft.

Jeg starter en tråd om pædofili set som sygdom. Fordi man klynger sig til
det halmstrå, at der må været noget offtopic ved mine indlæg, siden al anden
kritik ikke har kunne underbygges, så drejer man emnet væk fra
fundats-relevant del af min trådstart, og skriver personkritik og kun det.

Hvem kender grunde til at se pædofili som sygdom altså skabt af sygt væv fx
i hjernen?

For mig at se er det undertiden en forbrydelse og eneste lægerelevans er at
en langtidsdømt bør kunne opnå tidlig prøveløsledelse via lægelig
kastrering.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-10-02 06:40

Læs nedenstående personangribende sure opstød fra Ceejay

Har jeg nogensinde skrevet noget der som dette var 100% offtopic?
'
Kan nogen forsvare at der hetzes mod mig, men ikke mod Ceejay - DER ER PLADS
TIL ALLE - lad Ceejay mudderkaste frit - og udvis foragt overfor alle der
har klaget over mig.

De har aldrig gjort det for at gavne nettet - altid har had været eneste
grund. Og total mangel på forståelse af fundats.

Fra : Chokmah

Dato : 02-10-02 11:54

On Wed, 2 Oct 2002 07:40:08 +0200, "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

>Læs nedenstående personangribende sure opstød fra Ceejay
>
>Har jeg nogensinde skrevet noget der som dette var 100% offtopic?

Hmmm nu har du jo skrevet så meget og man for jo ikke læst det hele -
men jeg synes faktisk du har udviklet dig så du i dine indlæg
tilstrøber at følge gruppens menning og fundas - du for så ofte lidt
nogen side bemærkninger med - men de lange citat indlæg er væk
citat tekniken er fortrinelig - men lige en sidste ting sæt fut ud af
gruppen når der ikke kan svare på en måde så der er fundas dægning for
det - her kunne du jo have futet til d.a.n eller snak.snik

ved du hvordan man sætter en fut ?
ellers forklare jeg det gerne i et svar i snak.snik hvor der er sat
fut til på dette indlæg.

MvH
Bo M Mogensen

fut :dk.snak.snik
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)